sparAI
Opaženo

Spar z umetno inteligenco razkriva vaš glasbeni okus

Spar Slovenija predstavlja interaktivno svetlobno vitrino, ki s pomočjo UI-tehnologije razkrije glasbeni okus posameznika.

Svetlobna vitrina v nakupovalnem središču Citypark glasbeni okus določi glede na modni slog mimoidočih. Vitrina deluje s pomočjo vgrajene napredne umetne inteligence, ki je bila predhodno izurjena za zaznavanje slogov oblačenja. Njen algoritem strojnega učenja analizira zaznano sliko osebe, nato pa določi njen slog in ji pokaže rezultat v obliki avatarja, ilustriranega s pomočjo programa umetne inteligence Midjourney. Svetlobna vitrina nato preko zvočnika predvaja glasbo, ki ustreza slogu osebe, stoječe pred njo. Za celoten postopek določitve in predvajanja glasbe potrebuje približno 10 sekund, interakcija pa je varna, saj sistem ne shranjuje fotografij uporabnikov.

spar AI1

Svež način interaktivnega povezovanja blagovne znamke s kupci

Poleg tega, da lahko prisluhnejo svoji glasbi, mimoidoči ob tem tudi izvejo, kateri zvočnik oziroma slušalke nizozemske znamke Fresh’n Rebel, ki je na voljo ekskluzivno v trgovinah Spar in Interspar, jim priporoča umetna inteligenca. »Kot sodoben trgovec se poslužujemo novih tehnologij in svojim kupcem prinašamo še nikdar videne sodobne izkušnje. Enako miselnost prinašamo tudi na naše police, saj je znamka Fresh’n Rebel prava osvežitev, tako za osebni slog kot tudi za izkušnjo glasbe,« je povedala Lidija Rakuša, direktorica marketinga Spar Slovenija.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji