sparov kuharski izziv
Opaženo

Sparov kuharski izziv

Spar Slovenija je s svojimi štirimi največjimi kuharskimi vplivneži pripravil posebno digitalno aktivacijo, ki poteka na njihovih družbenih omrežjih in prenovljenem kulinaričnem portalu Jedel Bi.

Kratek opis akcije: Podjetje Spar Slovenija je s svojim kuharskim izzivom začelo 10. maja, končalo pa ga bo 1. julija 2021. Izziv je razdeljen na štiri dele, v vsakem delu pa bo izbrani kuharski vplivnež pripravil tri tematske recepte. Naloga sodelujočih je, da poustvarijo recept (oz. recepte) in fotografije jedi pošljejo preko spletnega obrazca na Jedel Bi.

V prvem delu izziva »Pečem kot Leaneen«, ki je že zaključen, so udeleženci imeli priložnost, da pripravijo tri slaščice, trenutno pa je na vrsti drugi del izziva »Žarim kot Jernejkitchen«, ki se vrti okrog žar dobrot. V prihodnjih tednih bosta na vrsti še dva izziva. V tretjem izzivu »Kuham odgovorno kot chef Pavčnik« bodo sodelujoči pripravljali jedi iz ostankov hrane, v četrtem »Kuham raznoliko kot Vegan Harmony« pa bodo na račun prišli tudi ljubitelji brezmesnih jedi.

Iz Spara Slovenija so sporočili, da so samo v prvem delu izziva od sledilcev prejeli več kot 240 fotografij jedi. Ob zaključku vsakega izziva podarjajo več praktičnih kuharskih nagrad, glavnega nagrajenca, ki se bo udeležil vseh štirih izzivov z vsemi kulinaričnimi vplivneži in preko obrazca poslal vsaj eno fotografijo jedi iz vsakega izziva, pa čaka Gorenjev hladilnik z zamrzovalnikom NoFrost Plus.

Aktivacija poteka na njihovih družbenih omrežjih in prenovljeni spletni strani Jedel Bi, kjer lahko obiskovalci strani poleg izziva najdejo še več raznolikih receptov, nasvetov in kulinaričnih trikov.

kuh izziv

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih

Predstavnika naročnika: Maja Zajec in Maks Šmidhofer

Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič

Direktorica projektov: Anuša Žagar

Vodja projekta: Ana Ribar

Tekstopisca: Nino Bavčar in Satin Papež

Oblikovalki: Aleksandra Švigelj in Naja Puhan

Medijska načrtovalka: Leja Kolenc

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji