Millenium
Opaženo

Športni center Millenium obeležil 25 let

Športni center Millenium v BTC City Ljubljana letos praznuje 25-letnico delovanja. Ob tej priložnosti so v sodelovanju z agencijo Saatchi & Saatchi Ljubljana zasnovali kampanjo, ki združuje dve ključni sporočili.

Kratek opis akcije: Kampanja združuje praznovanje bogate zgodovine in prenovo notranjih teniških igrišč, ki bo še izboljšala igralno izkušnjo v prihodnosti športnega centra. »Z njo Športni center Millenium še dodatno utrjuje svoj položaj vodilne destinacije za športne navdušence in aktivne posameznike ter poudarja prenovljeno infrastrukturo za še boljšo športno izkušnjo,« pravijo snovalci akcije.

Millenium1

Millenium2

Millenium3

Elementi akcije: veliki plakatni panoji, plakati, aktivnosti na družbenih omrežjih, tiskana in e-vabila, notranje (in-door) oglaševanje, spletna stran, oglaševanje na dogodku

Predstavnika naročnika: Sašo Bertoncelj in Anja Marjetič

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Kreativna direktorica: Petja Selan

Tekstopiska: Daša Ščuka

Izvedbeno oblikovanje: Sanja Biščan

Trajanje akcije: september 2024

Intervju

zz
15. 02. 2025

Mauro Porcini, višji podpredsednik in prvi glavni direktor za oblikovanje v družbi…

»Pri PepsiCo so oblikovalci znani kot samorogi. So idealni inovatorji. Samorogi so ljudje, zaljubljeni v ljudi, ali posamezniki, ki so strastno…

fras
15. 02. 2025

Včasih se najbolj nore podjetniške ideje rodijo iz potrebe: nekaj si zaželiš, na trgu ne…

Čeprav danes veliko mest promovira urbano kolesarjenje, zamolčijo tveganja za kolesarja, ki jih predstavlja onesnaženost zraka.

bonšek
10. 02. 2025

»V prihodnosti bodo ključno vlogo igrali tehnologija, družbena in okoljska odgovornost…

Pri delu z mediji je vedno v ospredju aktualna tema ali dobra zgodba, ne glede na to, ali imaš urednike in novinarje dve nadstropji stran ali v drugi…

Naši avtorji