Spretne na zelenici in v kuhinji
V agenciji Yootree so za Hisense ustvarili oglaševalsko akcijo, v kateri predstavljajo spretnosti njihovih novih mikrovalovnih pečic.
Hisense
Kratek opis akcije: »Ljudje obožujemo dobro in kakovostno hrano, a le redki med nami imamo vsak dan dovolj časa, da bi tako kot profesionalni kuharski mojstri ure in ure preživeli v kuhinji,« ugotavljajo v Hisensu. Poudarjajo tudi, da to, kako pomembna je hitra in kakovostna priprava hrane, najbolje vedo vrhunski športniki, ki za bleščeče predstave potrebujejo vrhunsko pripravljeno hrano.
»Vsi občudujemo spretnosti in talent nogometašev na tekmi. Nihče pa ne ve, kako nadarjeni in sposobni so izven nogometnih zelenic, v kuhinji,« pravijo. Zato so v agenciji Yootree v mednarodni digitalni oglaševalski akciji za nove mikrovalovne pečice Hisense z inteligentnimi funkcijami ustvarili spletno serijo Hisense coolinary bootcamp. V njej so združili dva vrhunska mojstra: slovensko reprezentantko in junakinjo nogometnih zelenic Laro Prašnikar, ki si je drznila svoje kuharske sposobnosti preizkusiti v kuhinji Anžeta Kuplenika, zmagovalca šova MasterChef Slovenija 2019. Skupaj sta ustvarila sedem nogometno navdihnjenih receptov za gurmanske jedi, pripravljene z inovativnimi funkcijami mikrovalovnih pečic Hisense, ki so v digitalni aktivaciji na voljo vsem uporabnikom.
Elementi akcije: splet, družbena omrežja
Predstavnici naročnika: Andreja Cepuš in Špela Menih Novak
Izvršni kreativni direktor: Tomaž Apohal
Tekstopisca: Tomaž Apohal in Živa Munih
Umetniški direktor: Ivor Bogunić
Oblikovalka: Neža Pavrič
Direktorica projekta: Irena Dizdarević
Filmska produkcija: Bratinov
Direktor fotografije: Samo Premrn
Fotograf: Miha Bratina