hisense5
Opaženo

Spretne na zelenici in v kuhinji

V agenciji Yootree so za Hisense ustvarili oglaševalsko akcijo, v kateri predstavljajo spretnosti njihovih novih mikrovalovnih pečic.

Kratek opis akcije: »Ljudje obožujemo dobro in kakovostno hrano, a le redki med nami imamo vsak dan dovolj časa, da bi tako kot profesionalni kuharski mojstri ure in ure preživeli v kuhinji,« ugotavljajo v Hisensu. Poudarjajo tudi, da to, kako pomembna je hitra in kakovostna priprava hrane, najbolje vedo vrhunski športniki, ki za bleščeče predstave potrebujejo vrhunsko pripravljeno hrano.

»Vsi občudujemo spretnosti in talent nogometašev na tekmi. Nihče pa ne ve, kako nadarjeni in sposobni so izven nogometnih zelenic, v kuhinji,« pravijo. Zato so v agenciji Yootree v mednarodni digitalni oglaševalski akciji za nove mikrovalovne pečice Hisense z inteligentnimi funkcijami ustvarili spletno serijo Hisense coolinary bootcamp. V njej so združili dva vrhunska mojstra: slovensko reprezentantko in junakinjo nogometnih zelenic Laro Prašnikar, ki si je drznila svoje kuharske sposobnosti preizkusiti v kuhinji Anžeta Kuplenika, zmagovalca šova MasterChef Slovenija 2019. Skupaj sta ustvarila sedem nogometno navdihnjenih receptov za gurmanske jedi, pripravljene z inovativnimi funkcijami mikrovalovnih pečic Hisense, ki so v digitalni aktivaciji na voljo vsem uporabnikom.

h1

h2

h3

Elementi akcije: splet, družbena omrežja

Predstavnici naročnika: Andreja Cepuš in Špela Menih Novak

Izvršni kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Živa Munih

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Direktorica projekta: Irena Dizdarević

Filmska produkcija: Bratinov

Direktor fotografije: Samo Premrn

Fotograf: Miha Bratina

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji