Srčno, naši!
Enajsterica Mercatorja in agencije Luna \TBWA je na igrišče zakorakala z novo oglaševalsko akcijo.
Mercator
Kratek opis akcije: »Skoraj nič na tem svetu ne poveže in spodbudi ljudi k sodelovanju bolj kot nogomet. Prav s tem si je naša reprezentanca ponovno priigrala enega največjih dosežkov kariere, Mercator pa navdih za novo nogometno zgodbo,« povejo snovalci akcije.
Kot pravijo, je nogomet šport, poln moči, treninga, virtuoznosti, navijanja, zmag in porazov, v resnici pa je »nogomet veliko več kot le nogomet. Nogomet je večji od športa. Ta igra, ki jo igrajo po vsem svetu, nas ne sme spodbujati le, da postanemo del množice navijačev, ampak nas mora navdihovati, da sami postanemo boljši ljudje. In prav ta misel se s čustveno, človeško in iskreno pripovedjo prepleta skozi celotno oglaševalsko kampanjo.«
Oglaševalsko akcijo je Mercator združil pod krovno platformo »Srčno, naši!« Z njo nas opominja, kako srčen šport je nogomet in kaj vse lahko dosežemo, če se izzivov lotimo z vsem srcem. S kampanjo je med zvočne valove zajadrala tudi Mercatorjeva nogometna himna, ki je (tako kot nogomet) povezala glasbenike, ki jih sicer morda ne bi slišali skupaj. V pesmi so si mikrofon podajali Batista Cadillac ter eden od najbolj poslušanih producentov domačega in balkanskega hip hopa Cazzafura.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, pristajalna stran, lastni (interni) kanali, izpostavitve na prodajnih mestih, nagradna igra
Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Mateja Smodila in Viktorija Radojević Mavrič
Direktor projekta in naročnika: Martin Stariha
Vodja projekta: Urška Cerar
Izvršni kreativni direktor: Janez Rakušček
Tekstopisec: Blaž Žnidarec
Umetniški direktor: Miha Avsenik
Oblikovalci: Dejan Kralj, Matic Povše in Ivan Todorović
Produkcijska hiša: Kinomotel
Režiser: Gregor Vesel
Fotograf: Primož Korošec
Glasba: Cazzafura in Urban Lutman
Medijska agencija: Studio Nexus
Ostali sodelujoči: IMC Music Publishing, SonicTribe