Srčno predani tradiciji
Mercator je to jesen s svojim dolgoletnim sodelovanjem z domačimi pridelovalci stopil še korak naprej. Tokrat je dal prednost domačim in avtohtonim slovenskim rastlinskim vrstam ter tradicionalnim in avtohtonim slovenskim živalskim pasmam.
Mercator
Kratek opis akcije: V Mercatorju so se tako zavezali k ohranitvi slovenske pridelovalne dediščine. »Naše poslanstvo kot največji trgovec v Sloveniji in regiji je ohranitev vsega, kar je že od nekdaj naše. V teh dobrotah smo uživali mi, generacije pred nami in naša odgovornost je, da bodo tudi naši zanamci,« so povedali v Mercatorju. Oglaševalsko akcijo so zasnovali v sodelovanju z agencijo Herman in partnerji in v njej predstavili linijo domačih, tradicionalnih in avtohtonih izdelkov Od nekdaj naše.
Večplastno komunikacijo sestavljajo televizijski oglas z Janom Plestenjakom, ki predstavi, kako pomembno je, da se vsi zavedamo pomena svojih korenin. Serijo plakatov in tiskanih oglasov so obogatili z arhivskimi fotografijami slovenskih kmetov iz Muzeja novejše zgodovine, na digitalnih kanalih in pri vsebinskem sodelovanju z medijskimi hišami pa so največji poudarek namenili tematiki pomena avtohtonih rastlinskih vrst za razvoj slovenskega kmetijstva in zagotavljanje kakovostne prehrane.
Na zabaven način so predstavili tudi nekatere avtohtone vrste rastlin in pasme živali, ki jih prej morda sploh nismo poznali in so zdaj končno dobile tudi svoj glas. Njihove zabavne, zgodovinske prigode lahko že danes odkrijete na mercator.si/rid.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, televizijski prispevki na Planet TV in RTV, aktivnosti na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Tina Bajde
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisca: Uroš Goričan in Rok Artiček
Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič
Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalki: Mateja Omerzel in Daša Žerovnik
Digitalna oblikovalka: Iana Kušer
Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj
Ustvarjalka digitalnih vsebin: Mili Šprajc
Digitalni strateg: Mark Mavretič
Medijska agencija: Studio Nexus
Produkcijska hiša: Super16