mercator rid
Opaženo

Srčno predani tradiciji

Mercator je to jesen s svojim dolgoletnim sodelovanjem z domačimi pridelovalci stopil še korak naprej. Tokrat je dal prednost domačim in avtohtonim slovenskim rastlinskim vrstam ter tradicionalnim in avtohtonim slovenskim živalskim pasmam.

Kratek opis akcije: V Mercatorju so se tako zavezali k ohranitvi slovenske pridelovalne dediščine.  »Naše poslanstvo kot največji trgovec v Sloveniji in regiji je ohranitev vsega, kar je že od nekdaj naše. V teh dobrotah smo uživali mi, generacije pred nami in naša odgovornost je, da bodo tudi naši zanamci,« so povedali v Mercatorju. Oglaševalsko akcijo so zasnovali v sodelovanju z agencijo Herman in partnerji in v njej predstavili linijo domačih, tradicionalnih in avtohtonih izdelkov Od nekdaj naše.

Večplastno komunikacijo sestavljajo televizijski oglas z Janom Plestenjakom, ki predstavi, kako pomembno je, da se vsi zavedamo pomena svojih korenin. Serijo plakatov in tiskanih oglasov so obogatili z arhivskimi fotografijami slovenskih kmetov iz Muzeja novejše zgodovine, na digitalnih kanalih in pri vsebinskem sodelovanju z medijskimi hišami pa so največji poudarek namenili tematiki pomena avtohtonih rastlinskih vrst za razvoj slovenskega kmetijstva in zagotavljanje kakovostne prehrane.

Na zabaven način so predstavili tudi nekatere avtohtone vrste rastlin in pasme živali, ki jih prej morda sploh nismo poznali in so zdaj končno dobile tudi svoj glas. Njihove zabavne, zgodovinske prigode lahko že danes odkrijete na mercator.si/rid.

rid

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, televizijski prispevki na Planet TV in RTV, aktivnosti na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Tina Bajde

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisca: Uroš Goričan in Rok Artiček

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalki: Mateja Omerzel in Daša Žerovnik

Digitalna oblikovalka: Iana Kušer

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Mili Šprajc

Digitalni strateg: Mark Mavretič

Medijska agencija: Studio Nexus

Produkcijska hiša: Super16

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji