Sreča je imeti rad
»Sreča je podariti in prejeti darilo, ki pripoveduje zgodbo o ljubezni. Pa ne le o tisti med obdarovancema. Darila so lahko tudi polna ljubezni do narave, kulture in umetnosti,« pravijo v Mladinski knjigi.
Mladinska knjiga
Kratek opis akcije: Ponosni so na to, da je Mladinska knjiga tradicionalno prostor, kjer najdete lepa, kakovostna in izbrana darila za vse generacije; darila, ki slavijo ustvarjalnost, različnost in skrb za sočloveka ter planet. Posebnost njihove letošnje praznične ponudbe so polstene miške in okraski za dom Gry & Sif, ki so prijazni do oči, narave in ljudi. »Prav vsaka miška je unikat, vsem pa je skupna edinstvena kombinacija danskega dizajna, naravne volne iz Nove Zelandije in nepalskih ročnih spretnosti. Izdelki so ustvarjeni pod pogoji pravične trgovine WTFO, s poslanstvom izboljšanja življenja žensk v Nepalu. Občudujete jih lahko tudi v našem novoletnem oglasu,« so povedali za MM.
Zakaj miške?
»Miške imajo v slovenskih pravljicah že od nekdaj posebno mesto. Pozdravljajo nas iz legendarnih slovenskih slikanic Miškolin in Sapramiška, pa tudi iz novejših zgodb in pesmic, kot so Mišji ženin, Lešniki, lešniki in Drobtine iz mišje doline. Zato smo se v Mladinski knjigi odločili, da bodo prav miške krasile našo praznično kolekcijo in decembrske izložbe,« pravijo. Ilustracije, ki jih najdete na čokoladah, granoli, kavi in lično izdelanih blokih, so izvirno delo mlade slovenske ilustratorke Ane Vičič Brajar, ki je tudi sodelavka kreativne ekipe Mladinske knjige.
Elementi akcije: izložbe knjigarn, dogodki, radijski oglas, digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži, tiskani oglasi, oprema prodajnih mest
Predstavnici naročnika: Irena Čebulj in Petra Novak
Vodja projekta: Andreja Žnidaršič
Kreativna direktorica in stop motion animacija: Saša Kovačič
Umetniška direktorica: Andreja Žolger
Oblikovalka seta: Sofia Pleško
Tekstopiska: Taja Martinčič
Digitalno oglaševanje: Bid Bid
Digitalna strategija: Katarina Peterlin Mohorič
Spletna stran: Luka Plečnik
Družabna omrežja: Anja Jovanovič
Posebna zahvala: Aleš Bravničar
Trajanje akcije: od 11. novembra 2024 do 6. januarja 2025