Srečno novo telo
Opaženo

Srečno novo telo

Z novoletno besedno igro 'srečno novo telo' so v agenciji Aritmija zasnovali kampanjo, ki letos pozdravlja vse nove in stare člane fitnes studiev FITINN.

Kratek opis akcije: »Srečno novo leto« je najpogostejše novoletno voščilo, ki si ga ob Alfijevem Silverstrskem poljubu izrečemo Slovenci, že naslednji dan pa pogosto začnemo izvajati svoj seznam novoletnih zaobljub. Kot pravijo snovalci akcije, se na vrhu seznama zelo pogosto znajde skrb za zdravo telo. »S tem razlogom v januarju fitnesi intenzivno sporočajo o svojih storitvah in nič drugače ni niti v fitnesu FITINN. Z novoletno besedno igro ‘srečno novo telo’ smo zasnovali kampanjo, ki letos pozdravlja vse nove in stare člane fitnes studiev FITINN,« pojasnijo.

fitinn4

fitinn5

fitinn6

Elementi akcije: spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, komunikacija na prodajnem mestu

Predstavnik naročnika: Robert Jaušovec

Vodja projekta v agenciji: Petra Radinović

Kreativni direktor in tekstopisec: Goran Radinović

Oblikovalci: Laura Pintarič, Ana Kosi in Andrej Ferš

Trajanje akcije: od 3. do 31. januarja 2024

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji