Srečno novo telo
Z novoletno besedno igro 'srečno novo telo' so v agenciji Aritmija zasnovali kampanjo, ki letos pozdravlja vse nove in stare člane fitnes studiev FITINN.
Fitinn
Kratek opis akcije: »Srečno novo leto« je najpogostejše novoletno voščilo, ki si ga ob Alfijevem Silverstrskem poljubu izrečemo Slovenci, že naslednji dan pa pogosto začnemo izvajati svoj seznam novoletnih zaobljub. Kot pravijo snovalci akcije, se na vrhu seznama zelo pogosto znajde skrb za zdravo telo. »S tem razlogom v januarju fitnesi intenzivno sporočajo o svojih storitvah in nič drugače ni niti v fitnesu FITINN. Z novoletno besedno igro ‘srečno novo telo’ smo zasnovali kampanjo, ki letos pozdravlja vse nove in stare člane fitnes studiev FITINN,« pojasnijo.
Elementi akcije: spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje, komunikacija na prodajnem mestu
Predstavnik naročnika: Robert Jaušovec
Vodja projekta v agenciji: Petra Radinović
Kreativni direktor in tekstopisec: Goran Radinović
Oblikovalci: Laura Pintarič, Ana Kosi in Andrej Ferš
Trajanje akcije: od 3. do 31. januarja 2024