k
Opaženo

Stop smetem

V občini Kočevje opažajo, da se stopnja ustreznega ločevanja odpadkov povečuje prepočasi kljub temu, da je zbiranje odpadkov zakonsko urejeno že od leta 2001, zato so v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA ustvarili komunikacijsko akcijo Stop smetem.

Kratek opis akcije: Ne le da se stopnja ustreznega ločevanja odpadkov povečuje prepočasi, zadnja leta se količina odpadkov, odvrženih ob cestah in sprehajalnih stezah, celo stopnjuje. Izredno problematično pa je še vedno tudi število divjih odlagališč. Občina Kočevje in agencija Luna \TBWA sta zato ustvarili komunikacijsko akcijo, s katero bodo ozaveščali in izobraževali lokalno prebivalstvo o pomenu ločenega zbiranja odpadkov, o tem, da se odpadki ne mečejo v gozd, reke, jezera, kraške jame ali skozi okna avtomobilov, ter o načinih zmanjševanja odpadkov. Akcija poteka pod krovnim sloganom »Čisto Kočevsko, čista vest«, ki nagovarja občutek odgovornosti domačinov do lokalnega okolja. Slogan deluje modularno, da se ga lahko prilagaja različnim sklopom sporočil: od skrbi za čiste gozdove, ceste, jame in vode do recikliranja odpadkov in ponovne uporabe. Na Luni \TBWA so razvili tudi logotip projekta Čisto Kočevsko, čista vest, ki prav tako vključuje simbole za vseh šest naštetih področij. Komunikacijska kampanja je sicer del širšega projekta »Stop smetem«, v katerem sodelujejo Občina Kočevje, Komunala Kočevje in Gozdarsko društvo Medved, sofinanciran pa je s strani Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja (LAS projekti).

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, promocijska gradiva na prodajnih mestih, označevalne table v Občini Kočevje

Naročnik: Občina Kočevje

Predstavnice naročnika: Katja Godeša, Saša Kljun in Tina Kotnik

Direktor projekta: Martin Stariha

Vodja projekta: Saša Truden

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalka: Nina Zadravec

Strateginja: Katja Hrovatin

a

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji