mm
Opaženo

Svet smrdi, če ne upošteva mladih

Unicef Slovenija je z agencijo Luna \TBWA pripravil kampanjo, s katero na provokativen in inovativen način spodbujajo mlade, naj izrazijo svoje mnenje o aktualnih problematikah.

Kratek opis akcije: Kampanja je namenjena promociji projekta U-Report, platforme, s pomočjo katere Unicef zbira mnenja otrok in mladostnikov med 13. in 19. letom, nato pa te izsledke predstavi odločevalcem. Sporočilo kampanje je precej neposredno in provokativno: »Svet smrdi, če ne upošteva mladih«. S to konotacijo želijo spodbuditi mlade, da se družbeno angažirajo in z izražanjem mnenja vplivajo na usodo sveta. Na mladih svet stoji, zato je prav, da jim prisluhnemo, v kakšnem svetu želijo živeti. Poleg izstopajočih veleplakatov in oglasnih svetlobnih vitrin so ustvarili tudi preprosto spletno stran s kratkimi videoposnetki problematik, s katerimi se srečujejo mladi: duševno zdravje, težave s samopodobo, revščina, podnebne spremembe in medvrstniško nasilje. Vse vsebine, vključno z oglasi na družbenih omrežjih, spremlja zvočni podpis – prdec, ki simbolizira svet, kakršen bo postal, če ne bomo upoštevali mnenja mladih.

Naročnik: Unicef Slovenija

Elementi kampanje: pristajalna stran, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Irena Stamenkovič in Tjaša Jazbinšek

Vodja projekta: Nina Melink

Kreativni direktor: Jan Omahen

Tekstopisec: Maja Burja

Umetnišnki vodja: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Matic Povše

Specialistka za ustvarjanje vsebin: Laura Kovše

Spletna oblikovalka: Pia Požek

Medijska agencija: Omnicom Media Group

Medijski partnerji: Joonglaa, Europlakat, Media Bus, Hitradio Center

 

U-Report deluje s sofinanciranjem Ministrstva za digitalno preobrazbo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji