mercator saso
Opaženo

Talenti tedna v Mercatorju

Mercator je glavni pokrovitelj oddaje Slovenija ima talent na POP TV in želeli so, da bi bili prisotni v vseh porah priljubljene oddaje.

Kratek opis akcije: V Mercatorju pravijo, da je bila njihova želja predstaviti svojo široko ponudbo na gledalcem in kupcem čim bolj zanimiv in zabaven način. »Zato smo v prostor, kjer talenti čakajo na nastop, postavili zaodrni Mercator, v katerem lahko talenti potešijo svojo žejo, lakoto in s čim sladkim mogoče tudi kanček treme. Seveda se bo zaodrno trgovinico videlo na kameri. Še več. Pred njo bosta imela voditelja Peter Poles in Sašo Stare, slednji je to jesen postal tudi obraz akcije Talenti tedna, vsako nedeljo skeč, ki se bo vsebinsko navezoval na aktualne Talente tedna v Mercatorju. Takoj po njunem skeču bo Sašo Stare gledalcem oznanil, kakšne ugodnosti jih ta teden čakajo v Mercatorju, in pokazal kupon, ki ga najdejo v aplikaciji Moj M,« pravijo.

Snovalci dojemajo Talente tedna predvsem kot aktivacijo za gledalce in širšo zainteresirano javnost. Vsak teden bodo namreč v aplikaciji Moj M objavili aktualen kupon za Talente tedna, ki ga bo od ponedeljka do sobote moč unovčiti v Mercatorjevih prodajalnah. Vsak, ki bo med trajanjem oddaje unovčil vsaj 5 kuponov, se bo potegoval za nagrade v veliki nagradni igri. »Talentom tedna bo uspelo v slabih treh mesecih na zabaven in aktualen način predstaviti vse večje Mercatorjeve prednosti in linije ponudbe. Ampak ta del naj za zdaj ostane še skrivnost,« še pravijo v Mercatorju .

merc talenti

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Maj Kelenc

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalca: Mateja Omerzel in Daša Žerovnik

Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj 

Ustvarjalka digitalnih vsebin: Mili Šprajc 

Digitalni strateg: Mark Mavretič

Medijska agencija: Studio Nexus

Produkcijska hiša: Pro Plus

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji