Talenti tedna v Mercatorju
Mercator je glavni pokrovitelj oddaje Slovenija ima talent na POP TV in želeli so, da bi bili prisotni v vseh porah priljubljene oddaje.
Mercator
Kratek opis akcije: V Mercatorju pravijo, da je bila njihova želja predstaviti svojo široko ponudbo na gledalcem in kupcem čim bolj zanimiv in zabaven način. »Zato smo v prostor, kjer talenti čakajo na nastop, postavili zaodrni Mercator, v katerem lahko talenti potešijo svojo žejo, lakoto in s čim sladkim mogoče tudi kanček treme. Seveda se bo zaodrno trgovinico videlo na kameri. Še več. Pred njo bosta imela voditelja Peter Poles in Sašo Stare, slednji je to jesen postal tudi obraz akcije Talenti tedna, vsako nedeljo skeč, ki se bo vsebinsko navezoval na aktualne Talente tedna v Mercatorju. Takoj po njunem skeču bo Sašo Stare gledalcem oznanil, kakšne ugodnosti jih ta teden čakajo v Mercatorju, in pokazal kupon, ki ga najdejo v aplikaciji Moj M,« pravijo.
Snovalci dojemajo Talente tedna predvsem kot aktivacijo za gledalce in širšo zainteresirano javnost. Vsak teden bodo namreč v aplikaciji Moj M objavili aktualen kupon za Talente tedna, ki ga bo od ponedeljka do sobote moč unovčiti v Mercatorjevih prodajalnah. Vsak, ki bo med trajanjem oddaje unovčil vsaj 5 kuponov, se bo potegoval za nagrade v veliki nagradni igri. »Talentom tedna bo uspelo v slabih treh mesecih na zabaven in aktualen način predstaviti vse večje Mercatorjeve prednosti in linije ponudbe. Ampak ta del naj za zdaj ostane še skrivnost,« še pravijo v Mercatorju .
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Mateja Smodila
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisec: Maj Kelenc
Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič
Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalca: Mateja Omerzel in Daša Žerovnik
Direktorica digitalnih projektov v agenciji: Brigita Švigelj
Ustvarjalka digitalnih vsebin: Mili Šprajc
Digitalni strateg: Mark Mavretič
Medijska agencija: Studio Nexus
Produkcijska hiša: Pro Plus