Tokrat zmoremo z Lidlom Slovenija
Lidl Slovenija nadaljuje s komunikacijsko platformo Vitalnica, ki se osredotoča na aktivni življenjski slog.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Lidl z Vitalnico nadgrajuje strategijo promocije zdravega in aktivnega načina življenja ter udejanja svojo krovno zavezo »Preprosto več za vas«. Hani Verdev, ki je že več let Lidlova ambasadorka zdravega načina življenja, sta se kot sopotnika pridružila osebni trener Anže Avbelj in radijski voditelj Alen Podlesnik. Trojica vsak mesec za Lidlove kupce preverja mite o izbranem športu. Hana Verdev in Anže Avbelj ob tem pripravljata mesečne nasvete za vadbo in recepte, ki podpirajo vadbeni program.
Vitalna trojica vsak konec meseca uporabnikom tudi neposredno odgovarja na vprašanja in razbija mite v živo na Facebookovi strani Lidla Slovenije. Komunikacija pod krovnim sloganom »Tokrat zmoremo« cilja na vse tiste, ki pri vadbi in prehrani potrebujejo dodatno spodbudo in pomoč, uporabne nasvete pa bodo našli tudi zahtevnejši uporabniki. Vsi nasveti, vaje in recepti so zbrani na strani lidl.si/vitalnica.
Elementi akcije: družbena omrežja, spletna stran, spletni oglasi, zunanje oglaševanje, tiskanioglasi
Predstavnice naročnika: Špela Kregar, Katja Heberle, Anita Srac in Nina Plantan
Direktorica projekta: Nina Jakovljević
Asistentka projekta: Eva Remic
Tekstopiska:Maša Stanič
Koordinatorka: Urška Kovačič
Oblikovalca: Katja Heberle in Miha Horvat
Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek
Produkcijska hiša: Primate
Fotograf: Klemen Razinger
Trajanje akcije: januar – december 2020