lidlova vitalnica
Opaženo

Tokrat zmoremo z Lidlom Slovenija

Lidl Slovenija nadaljuje s komunikacijsko platformo Vitalnica, ki se osredotoča na aktivni življenjski slog.

Kratek opis akcije: Lidl z Vitalnico nadgrajuje strategijo promocije zdravega in aktivnega načina življenja ter udejanja svojo krovno zavezo »Preprosto več za vas«. Hani Verdev, ki je že več let Lidlova ambasadorka zdravega načina življenja, sta se kot sopotnika pridružila osebni trener Anže Avbelj in radijski voditelj Alen Podlesnik. Trojica vsak mesec za Lidlove kupce preverja mite o izbranem športu. Hana Verdev in Anže Avbelj ob tem pripravljata mesečne nasvete za vadbo in recepte, ki podpirajo vadbeni program.

Vitalna trojica vsak konec meseca uporabnikom tudi neposredno odgovarja na vprašanja in razbija mite v živo na Facebookovi strani Lidla Slovenije. Komunikacija pod krovnim sloganom »Tokrat zmoremo« cilja na vse tiste, ki pri vadbi in prehrani potrebujejo dodatno spodbudo in pomoč, uporabne nasvete pa bodo našli tudi zahtevnejši uporabniki. Vsi nasveti, vaje in recepti so zbrani na strani lidl.si/vitalnica.

lidlova vitalnica2

Elementi akcije: družbena omrežja, spletna stran, spletni oglasi, zunanje oglaševanje, tiskanioglasi

Predstavnice naročnika: Špela Kregar, Katja Heberle, Anita Srac in Nina Plantan

Direktorica projekta: Nina Jakovljević

Asistentka projekta: Eva Remic

Tekstopiska:Maša Stanič

Koordinatorka: Urška Kovačič

Oblikovalca: Katja Heberle in Miha Horvat

Izvedbeni oblikovalec: Dominik Skornšek

Produkcijska hiša: Primate

Fotograf: Klemen Razinger

Trajanje akcije: januar – december 2020

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji