Torba dobrot, ki polepša vsako pot
V agenciji Saatchi & Saatchi so za Hofer pripravili aktivacijo, ki z zvrhano torbo biološko pridelanih izdelkov njihove lastne blagovne znamke Natur Aktiv vabi v naravo.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: »Poletje je čas številnih izletov. Da bi v objemu narave lahko uživali najboljše iz narave, smo za vse popotnike pripravili BIObrok – hladilno torbo, polno bioizdelkov naše lastne blagovne znamke Natur Aktiv,« pravijo pri Hoferju.
Aktivacija temelji na spletni strani www.naturaktiv.hofer.si, kjer lahko uporabniki vsak teden izberejo eno od treh vnaprej sestavljenih torb BIObrok in jo tudi osvojijo. Pri polnjenju torb in ustvarjanju receptov iz izbranih izdelkov Natur Aktiv pomagajo tudi vplivneži Jan Kovačič, Rebeka Fink, Barbarella Green Chef in Tina Stančič. Med vsemi sodelujočimi pa bodo na koncu podelili še vikend oddih na bio kmetiji za dve osebi.
Elementi akcije: spletna stran, spletne pasice, radijski oglasi in radijska moderacija, tiskani oglasi, družbena omrežja, e-novičnik, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Manca Kogej Vončina, Katja Kolman, Eva Poljanšek, Rok Ficko, Maja Rotovnik, Katarina Gašperšič in Nina Praprotnik
Direktorica projekta v agenciji: Špela Petač
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Kreativna direktorja in tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar
Vizualna zasnova in izvedba: Jasna Vejselović in Siniša Šafarić
Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe)
Digitalna agencija: iPROM
Fotograf: Miha Bratina
Izvedba spletnega mesta: Spletna postaja
Trajanje akcije: julij–avgust 2021