biobrok
Opaženo

Torba dobrot, ki polepša vsako pot

V agenciji Saatchi & Saatchi so za Hofer pripravili aktivacijo, ki z zvrhano torbo biološko pridelanih izdelkov njihove lastne blagovne znamke Natur Aktiv vabi v naravo.

Kratek opis akcije: »Poletje je čas številnih izletov. Da bi v objemu narave lahko uživali najboljše iz narave, smo za vse popotnike pripravili BIObrok – hladilno torbo, polno bioizdelkov naše lastne blagovne znamke Natur Aktiv,« pravijo pri Hoferju.

Aktivacija temelji na spletni strani www.naturaktiv.hofer.si, kjer lahko uporabniki vsak teden izberejo eno od treh vnaprej sestavljenih torb BIObrok in jo tudi osvojijo. Pri polnjenju torb in ustvarjanju receptov iz izbranih izdelkov Natur Aktiv pomagajo tudi vplivneži Jan Kovačič, Rebeka Fink, Barbarella Green Chef in Tina Stančič. Med vsemi sodelujočimi pa bodo na koncu podelili še vikend oddih na bio kmetiji za dve osebi.

biobrok1

biobrok2

biobrok3

Elementi akcije: spletna stran, spletne pasice, radijski oglasi in radijska moderacija, tiskani oglasi, družbena omrežja, e-novičnik, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Manca Kogej Vončina, Katja Kolman, Eva Poljanšek, Rok Ficko, Maja Rotovnik, Katarina Gašperšič in Nina Praprotnik

Direktorica projekta v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Kreativna direktorja in tekstopisca: Zmago Žnidaršič in Aleš Kočevar

Vizualna zasnova in izvedba: Jasna Vejselović in Siniša Šafarić

Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe)

Digitalna agencija: iPROM

Fotograf: Miha Bratina

Izvedba spletnega mesta: Spletna postaja

Trajanje akcije: julij–avgust 2021

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji