tacke
Opaženo

Tradicionalni Lidlovi »Koraki za tačke«

V sklopu pobude »Ustvarimo boljši svet« so tudi letos, že šesto leto zapored v Lidlu Slovenija s podporo portala Pes moj prijatelj izvedli projekt »Koraki za tačke« in tako ponovno namenili posebno skrb živalskim prijateljem.

Kratek opis akcije: Tudi letos sta bila glasnika brezdomnih živali ambasadorja pobude »Koraki za tačke« kuža Franko, nekdanji zavetiščnik Zavetišča Turk in maček Oreo, nekdaj prebivalec Mačje hiše. Z njunim pozivom kupcem: »Zbirava hrano za pse in mačke, da ne bi bile lačne brezdomne tačke,« so tudi letos poskrbeli za zbiralno akcijo v trgovinah za organizacije, ki po vsej Sloveniji skrbijo za brezdomne živali in 70 polnih košar hrane za živali. Zbrano pasjo in mačjo hrano pa so donirali neposredno lokalnim organizacijam, ki skrbijo za brezdomne živali.

Posebno pozornost so živali dobile tudi na Lidlovih družbenih omrežjih, kjer so bile aktivnosti poleg ozaveščevanja namenjene aktivnemu zbiranju donacij hrane. Če so lani podirali stereotipe o zavetiščih živali, so tokrat v središče postavili odgovorno lastništvo, in sicer so s fotografijami v slogu Instagramovega profila Dude with sign živali iz največjega slovenskega zavetišča za zapuščene živali skupaj s pasjim ambasadorjem Frankom med svojimi tačkami držale napis. Ta je uporabnikom Instagrama sporočal, kaj pomeni biti odgovoren lastnik. Temu so se pridružili tudi številni drugi ljubitelji živali in na svojih profilih objavili slike svojih živali s prilagojenim napisom.

Aktivacijo so razširili tudi na Instagramove zgodbe, in sicer s filtrom obogatene resničnosti, kjer so z zabavnimi napisi hišni ljubljenčki postali prave zvezde Instagrama. Uporabniki so lahko svoje kosmatinčke ujeli v fotografski objektiv in jim glede na njihov položaj, izraz na gobčku ali pogled dodali ustrezen meme napis. Za vsak objavljen filter so donirali 50 centov za brezdomne živali. Filter je zaradi svoje simpatičnosti, precej pa zaradi dobrodelne note, hitro preplavil omrežje, njegova uporaba pa je bila za kar 400 % večja od uporabe preostalih filtrov obogatene resničnosti. Za brezdomne živali pa niso zbirali le hrane, ampak so jim preko GIF-stickerjev pomagali iskati nove odgovorne lastnike. Gife v iskalniku Giphy lahko še vedno najdete pod ključnima besedama »iscem dom«.

Posebne dejavnosti so v Lidlu Slovenija izvedli tudi med zaposlenimi, ki so s fotografijami svojih ljubljenčkov donirali za brezdomne živali.

Z dobrodelnim projektom so predvsem ozaveščali, izobraževali in zbirali hrano. Vse to pa ne bi bilo mogoče brez Lidlovih zaposlenih, kupcev in vseh, ki jih spremljajo na njihovih družbenih omrežjih. Zahvaljujejo se za vsak všeček, komentar, delitev in donirano hrano, saj bodo prav z vašo pomočjo razveselili brezdomne tačke. Z vsemi aktivacijami v septembru so za brezdomne živali zbrali kar dve toni hrane. Hrano bodo donirali Zavodu Naš kuža, kjer jo bodo nato razdelili med društva za zaščito in pomoč brezdomnim živalim.

V sodelovanju s portalom Pes moj prijatelj so pripravili posebno aktivacijo, kjer so letos iskali dom za pse in mačke, ki imajo v zavetišču najdaljši staž in na morebitnega lastnika čakajo že nekaj let. Skupaj s strokovnjaki za pasje vedenje Alfakan pa poskrbeli za sklop kratkih in poučnih videovsebin o vzgoji in negi živali. Z Lidlovo ambasadorko Sabino Čarman so se dotaknili še vprašanja, kako je mogoče v današnjem svetu, tudi pri živalih, zmanjšati odpadke za boljši svet. V sklopu Lidlove Domislice pa so predstavili idejo o izposojevalnici palic.

Že tradicionalno so komunikacijsko podprli tudi SMS-linijo TACKE1 ali TACKE5 na 1919. Vsa zbrana sredstva bo Zavod Naš kuža namenil organizacijam za zaščito in pomoč brezdomnim živalim.

tacke1

tacke2

tacke3

Elementi akcije: aktivnosti na prodajnih mestih, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, YouTube

Partnerji: Pes moj prijatelj, Alfakan, Zavod Naš kuža, FluffyPixels

Predstavnice naročnika: Tina Cipot, Kornelija Kamenik, Nina Plantan, Klara Rudić, Janja Nardin in Tjaša Jenko

Vodje projekta v agenciji: Eva Remic, Lara Roženberg, Neža Lešek in Dalia Rožembergar

Tekstopiske: Maša Stanič, Lara Roženberg in Eva Remic

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

Oblikovalca: Marko Klemen in Dominik Skornšek

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji