hofer vrecke
Opaženo

Trajnostne vrečke HOFER s svežo podobo in sporočilom

HOFER svoje zaveze k trajnosti izraža z novimi trajnostnimi vrečkami, ki so nastale v sodelovanju s priznano slovensko ustvarjalko.

Kratek opis akcije: HOFER v sklopu iniciative Danes za jutri v svojih trgovinah in širše že vrsto let izvaja več projektov v povezavi s trajnostjo in varovanjem okolja. V želji, da bi predstavili ključne trajnostne poteze na področju problematike odpadne embalaže in utrdili pozicijo okoljsko ozaveščenega trgovca, svojim kupcem ponujajo trajnostne vrečke iz fairtrade bombaža v novi razgibani podobi. Na novih vrečkah se namreč pojavljajo trije liki, ki vsak na svoj način komunicirajo eno od HOFER-jevih zavez k varovanju okolja.

Idejni koncept, ki so ga zasnovali v agenciji Yootree, je vizualno ozaljšala ilustratorka Teja Ideja. V podjetju HOFER želijo, da bi živahni liki pritegnili pozornost in zanimanje kupcev ter jih uspešno spodbujali k nakupovanju s trajnostno vrečko.

hvr1

hvr2

hvr3

hvr4

Elementi akcije: tiskani oglasi, aktivnosti na prodajnih mestih, družbena omrežja, spletne pasice, gverila, odnosi z javnostmi

Predstavnice naročnika: Katja Kolman, Manca Kogej Vončina, Nadja Jurca, Eva Poljanšek, Maja Rotovnik in Maša Čarni

Kreativni direktor in tekstopisec: Bor Klemenc Mencin

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalka: Neža Pavrič

Vodja projekta: Irena Dizdarević

Agencija za odnose z javnostmi: Agencija Epoha

Ilustratorka: Teja Ideja

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

answear
17. 08. 2022

Modna spletna trgovina Answear je od junija na voljo tudi v Sloveniji.

Zavedamo se, da dandanes biti le spletna modna platforma, ki ponuja nakup modnih artiklov, ni dovolj. Želimo biti več kot to. Prav tako se ne imamo…

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

Naši avtorji