ts2
Opaženo

Triglav Skladi nas z novo oglaševalsko akcijo povezujejo za boljšo prihodnost

V Triglav Skladih pravijo, da je razumevanje pomena trajnostnih mehanizmov in njihovih vplivov na vse sfere življenja, tema, ki odpira pomemben pogovor o skupni prihodnosti.

Kratek opis akcije: »Trajnostna naravnanost v življenju in delovanju je vrednota in predvsem priložnost, da s svojimi odločitvami pomagamo spremeniti svet in ustvarimo celovit zelen prehod,« so opisali pomen, ki ga ima tematika zanje. Z novo celostno komunikacijsko akcijo so Triglav Skladi to naravnanost in razumevanje pomena trajnostnega prehoda želeli predstaviti vsem, s tematikami, ki so sledilcem in potrošnikom blizu in se z njimi srečujejo dnevno.

Z zunanjim in digitalnim oglaševanjem so predstavili vse tri stebre, ki določajo celoten spekter trajnostnih mehanizmov – skrb za okolje, družbeno odgovornost in odgovorno upravljanje. Podstran, ustvarjena za kampanjo, skupaj z informativnim kvizom predstavlja podlago za izobraževanje sodelujočih z zanimivimi dejstvi, ki se dotikajo vsakega od nas in jih morda v poplavi informacij spregledamo. Dodaten vir informacij pa predstavljajo daljši zapisi na Instagramu in sodelovanje vplivnežev, ki so strokovnjaki vsak na svojem nišnem področju trajnosti.

»V celotni kampanji je v ospredju vsebina, ki predstavlja jasen in poglobljen vpogled v vse, kar predstavlja trajnost in trajnostna ravnanja. S skrbno izbranimi komunikacijskimi kanali smo želeli o trajnosti govoriti in informirati, predvsem pa ustvariti občutek, da se manjša dejanja med seboj prepletajo in da je vsak posameznik lahko pobudnik, da se kot družba uspešno usmerimo v celosten zeleni prehod – v delovanju, zaznavanju, čutenju in tudi upravljanju s premoženjem,« pravijo snovalci akcije. Komunikacijsko kampanjo je zasnovala agencija Yootree, ki je prevzela tudi pripravo oglasnih kreativnih rešitev in komunikacijo na družbenih omrežjih, s sodelovanjem mikrovplivnežev. Agencija Madwise je po izhodiščih kreativne zasnove ustvarila podstran kampanje in zasnovala aktivacijo za pridobivanje novih stikov v obliki kviza, ki izobražuje o pomembnih dejavnikih trajnosti. Pri načrtovanju in izvedbi komunikacij sta sodelovali tudi agenciji Medialog in Innovatif.

ts4

ts5

ts6

Elementi akcije: televizijski oglas, digitalni kviz, radijski oglas, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, tisk, zunanje oglaševanje, usmerjena komunikacija na Instagramu, sodelovanje z vplivneži

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik, Nataša Germ in Jerneja Faletič

Vodja projekta v agenciji: Irena Dizdarević

Izvršni kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisci: Živa Munih in Tomaž Apohal (agencija Yootree), Aljaž Marn (agencija Madwise)

Umetniška direktorja: Neža Pavrič in Ivor Bogunić (agencija Yootree)

Oblikovalci: Neža Pavrič (agencija Yootree), Lara Batistuta (agencija Madwise)

Strokovnjakinji za družbena omrežja: Anja Hren in Živa Munih

Medijski zakup: Medialog

Digitalni nastop in strategija oglaševanja: Madwise

Produkcija lead generation aktivacije na spletni strani: Innovatif

Čas trajanja akcije: 1. oktober – 15. december 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji