Tu smo za boljše čase. S stanovanjskimi krediti Sparkasse.
Banka Sparkasse želi s svojo novo komunikacijsko platformo okrepiti optimizem.
Banka Sparkasse
Kratek opis akcije: V času, ko se soočamo z zaključnimi fazami pandemije in se splošna populacija bori za čim hitrejšo vrnitev v normalno življenje, želi banka Sparkasse okrepiti optimizem s komunikacijsko platformo »Tu smo za boljše čase.« S 1. marcem 2021 je banka začela z oglaševalsko akcijo za stanovanjske kredite, ki sloni na temeljnem, 40-sekundnem televizijskem oglasu. Z njim krepijo zavedanje o blagovni znamki s pomočjo slogana: »Slovenija potrebuje ljudi, ki verjamejo vase in banko, ki verjame vanje.« To sporočilo je podkrepljeno z zimzeleno uspešnico »I'm still standing«, ki tudi tvori rdečo nit preko celotne komunikacije.
Oglaševalska akcija bo nato prešla na produktno komuniciranje, kjer bo glavno vlogo prevzelo sporočilo: »Tu smo za boljše čase. S Stanovanjskim kreditom Sparkasse«.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, veliki oglasni plakati, spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnika naročnika: Urban Ocepek in Marja Feldin
Agencija: Jung von Matt/Donau (vizualni oglas), Herman & partnerji (produktni oglasi)
Produkcijska hiša: Kaiserschnitt Film (vizualni oglas), Herman & partnerji (produktni oglasi)
Glasba: White horse Music
Pesem: »I'm still standing« (Elton John, izvajalec LNMOP)
Režiser: Shooting Monkeys (vizualni oglas)
Trajanje akcije: od 1. marca do 30. maja 2021