Tu zate
Pri McDonald'su so se tokrat odločili, da bodo logotipe v oglasu povečali. Zelo povečali.
McDonald’s
Kratek opis akcije: »V oglaševanju načeloma velja, da je naročnik toliko zadovoljnejši, kolikor večji je njegov logotip na oglasu. Kaj pa, če logotip povečamo tako zelo, da ga v formatu ostane samo še majhen del? Napravili smo preizkus in nastala je udarna plakatna kampanja, kakršno si lahko privoščijo samo največji. Privošči si jo lahko McDonald's, saj vsi že na daleč prepoznamo njegov zlati M. Tako kot poznamo in prepoznamo njegovo ponudbo,« pravijo snovalci akcije.
Trenutna plakatna akcija je že druga v seriji – prvo ste verjetno opazili v januarju – in obe sta del široke znamčne kampanje za McDonald's, ki sloni na preprosti in hkrati samozavestni obljubi »tu zate«. Med vidnejšimi elementi pa sta tudi dva nova televizijska spota.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in spletno oglaševanje, družbena omrežja
Predstavnik naročnika: Denis Potočnik
Direktorici projekta v agenciji: Urška Nučič in Dragana Josipović
Kreativna direktorja: Jože Gerečnik in Zoran Gabrijan
Umetniški direktor: Uroš Stražišar
Tekstopisca: Jože Gerečnik in Tina Križaj
Oblikovalci: Matjaž Lužar, Vesna Žnidaršič in Jure Pogačnik
Družbena omrežja: Eva Jakša
Produkcijska hiša: Instant
Režiser: Blaž Švent
Medijska agencija: Futura DDB