z
Opaženo

Tudi ko imaš poln kufer, je vedno prostor za Black’n’Easy

Znamka Barcaffè je v sodelovanju z Agencijo 101 zaključila poletno aktivacijo, ki spodbuja kavoljubce, naj najdejo čas za uživanje v svoji najljubši kavi. 

Kratek opis akcije: Akcija izpostavlja Barcaffè Black’n’Easy kot idealno rešitev za vse, ki se na dopust odpravljajo s prenatrpanimi kovčki. Zaradi praktične embalaže lahko ljubitelji turške kave uživajo v njenem značilnem okusu kjer koli, saj se embalaža zlahka stisne v vsak kotiček prtljage. Kampanja pa ne govori zgolj o fizičnih kovčkih, temveč tudi o »polnih kufrih« v metaforičnem pomenu – naših vsakodnevnih obveznostih in skrbeh –, zato so na spletni strani Barcaffè organizirali nagradni natečaj, na katerem so zbrali več kot 8.300 izjav o »polnih kufrih«. Trije zmagovalci so prejeli »poln kufer« kave Black’n’Easy, ena zmagovalka pa potovanje v Madrid in Bilbao.

Predstavniki naročnika: Nuša Perkič, Lea Kopina, Marko Cerovšek in Ivana Mijatović

Direktorica projektov: Klavdija Trček

Kreativna direktorica: Eva Gjörek

Vodja projekta: Lara Hebar

Tekstopiska: Urška Čuk

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalki: Ivana Katarina Milinković in Ajla Avdič

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina

Upravljavka družbenih omrežij: Liza Letnik

Asistentka projektne vodje: Ula Pavlič

Medijska agencija: Pro media Group

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji