Tudi ko imaš poln kufer, je vedno prostor za Black’n’Easy
Znamka Barcaffè je v sodelovanju z Agencijo 101 zaključila poletno aktivacijo, ki spodbuja kavoljubce, naj najdejo čas za uživanje v svoji najljubši kavi.
Barcaffè
Kratek opis akcije: Akcija izpostavlja Barcaffè Black’n’Easy kot idealno rešitev za vse, ki se na dopust odpravljajo s prenatrpanimi kovčki. Zaradi praktične embalaže lahko ljubitelji turške kave uživajo v njenem značilnem okusu kjer koli, saj se embalaža zlahka stisne v vsak kotiček prtljage. Kampanja pa ne govori zgolj o fizičnih kovčkih, temveč tudi o »polnih kufrih« v metaforičnem pomenu – naših vsakodnevnih obveznostih in skrbeh –, zato so na spletni strani Barcaffè organizirali nagradni natečaj, na katerem so zbrali več kot 8.300 izjav o »polnih kufrih«. Trije zmagovalci so prejeli »poln kufer« kave Black’n’Easy, ena zmagovalka pa potovanje v Madrid in Bilbao.
Predstavniki naročnika: Nuša Perkič, Lea Kopina, Marko Cerovšek in Ivana Mijatović
Direktorica projektov: Klavdija Trček
Kreativna direktorica: Eva Gjörek
Vodja projekta: Lara Hebar
Tekstopiska: Urška Čuk
Umetniški direktor: Miha Grobler
Oblikovalki: Ivana Katarina Milinković in Ajla Avdič
Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina
Upravljavka družbenih omrežij: Liza Letnik
Asistentka projektne vodje: Ula Pavlič
Medijska agencija: Pro media Group