neo OI
Opaženo

Tudi naši olimpijci 'majo NEO!

Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop predstavil nadaljevanje 360-stopinjske oglaševalske akcije 'Mam NEO, v katerem glavno vlogo igrajo naši olimpijski junaki.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, v najboljši izkušnji NEO vsak uživa na svoj način in tako kot drugi uporabniki platforme, imajo tudi olimpijci svoje priljubljene načine za uporabo. »Naj bo to zabava ob spremljanju športnih vrhuncev zime, treniranje in neskončno ponavljanje najtežjega zavoja s funkcijo ogleda nazaj ali pa pogled na svoje najdražje s pomočjo varnostnih kamer pametnega doma. Česa pa nimajo, čeprav 'majo NEO? Svojega navijaškega slogana. Ker 'majo dva milijona strastnih navijačev, smo jih na družbenih omrežjih pozvali k ustvarjanju navijaškega slogana za prav vsakega od naših olimpijcev,« pravijo v Telekomu Slovenije, kjer so prepričani, da bo s tem najboljša izkušnja NEO dobila še dodatno raven, saj bodo uporabniki pred svojimi napravami navijali tako glasno, da se jih bo (digitalno) slišalo vse do Pekinga. 

neo oi

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler, Borut Bartol, Žiga Obolnar, Karmen Havliček, Jernej Verbič in Franjo Jesih

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodji projekta v agenciji: Nataša Lipovčić in Patrizia Cresso

Kreativni direktor: Klemen Šefer

Tekstopisec: Tit Lončar

Scenarist: Jure Karas

Vsebinska strateginja: Julija Somrak

Družbena omrežja: Anamarija Lukovac

Umetniški direktor: Ivan Momirov

Oblikovalci: Urban Zotel, Patricija Rantaša in Milica Živanović

Izvedbeni oblikovalci: Emil Barbarić, Samo Jarc in Nejc Vernik

Vodji produkcije: Emina Halilović in Eva Celec

Produkcijska hiša: Studio7

Režiser: Mark Pirc

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Fotograf: Vid Rotar

Postprodukcija: Nuframe, 001

Digitalna agencija: Renderspace

Medijska agencija: Pristop Media

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji