Tudi naši olimpijci 'majo NEO!
Telekom Slovenije je v sodelovanju z agencijo Pristop predstavil nadaljevanje 360-stopinjske oglaševalske akcije 'Mam NEO, v katerem glavno vlogo igrajo naši olimpijski junaki.
Telekom Slovenije
Kratek opis akcije: Kot pravijo, v najboljši izkušnji NEO vsak uživa na svoj način in tako kot drugi uporabniki platforme, imajo tudi olimpijci svoje priljubljene načine za uporabo. »Naj bo to zabava ob spremljanju športnih vrhuncev zime, treniranje in neskončno ponavljanje najtežjega zavoja s funkcijo ogleda nazaj ali pa pogled na svoje najdražje s pomočjo varnostnih kamer pametnega doma. Česa pa nimajo, čeprav 'majo NEO? Svojega navijaškega slogana. Ker 'majo dva milijona strastnih navijačev, smo jih na družbenih omrežjih pozvali k ustvarjanju navijaškega slogana za prav vsakega od naših olimpijcev,« pravijo v Telekomu Slovenije, kjer so prepričani, da bo s tem najboljša izkušnja NEO dobila še dodatno raven, saj bodo uporabniki pred svojimi napravami navijali tako glasno, da se jih bo (digitalno) slišalo vse do Pekinga.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje
Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler, Borut Bartol, Žiga Obolnar, Karmen Havliček, Jernej Verbič in Franjo Jesih
Direktorica projekta: Nina Usnik
Vodji projekta v agenciji: Nataša Lipovčić in Patrizia Cresso
Kreativni direktor: Klemen Šefer
Tekstopisec: Tit Lončar
Scenarist: Jure Karas
Vsebinska strateginja: Julija Somrak
Družbena omrežja: Anamarija Lukovac
Umetniški direktor: Ivan Momirov
Oblikovalci: Urban Zotel, Patricija Rantaša in Milica Živanović
Izvedbeni oblikovalci: Emil Barbarić, Samo Jarc in Nejc Vernik
Vodji produkcije: Emina Halilović in Eva Celec
Produkcijska hiša: Studio7
Režiser: Mark Pirc
Direktor fotografije: Dominik Istenič
Fotograf: Vid Rotar
Postprodukcija: Nuframe, 001
Digitalna agencija: Renderspace
Medijska agencija: Pristop Media