influencer
Opaženo

Tudi slovenski vplivneži pozivajo – #ostanidoma

Finska vlada je k pozivanju ljudi, naj ostanejo doma, vključila tudi spletne vplivneže, mi pa smo ugotovili, da je tudi med slovenskimi vplivneži veliko takšnih, ki svoje sledilce pozivajo, naj se držijo pravila #ostanidoma.

»Preko tradicionalnih medijev in uradnih komunikacijskih kanalov lahko dosežemo velik del javnosti, jasno pa je, da vladna sporočila ne dosežejo vedno vseh skupin,« je povedal Päivi Anttikoski, direktor za komuniciranje finske vlade. V vladi so tako odločili, da so družbena omrežja poleg zdravnikov, voznikov avtobusov in delavcev v trgovinah »ključni igralci« v trenutni situaciji.

Gre za državljansko dolžnost

Pobudnika projekta sta finska premierka Sanna Marin in mreža medijskih družb Mediapool, njegov cilj pa je zagotoviti ljudem stalen dostop do zanesljivih informacij. Povezali so se s svetovalnim podjetjem za vplivneže PING Helsinki, kjer so k sodelovanju povabili 1500 vplivnežev. Ena od prvih, ki se je odločila podpreti projekt, je bila Inari Fernández, ki pravi, da je to zanjo velika čast. Svoje sledilce na Instagramu (ima jih 34.000) z veseljem poziva, naj ostanejo doma, poudarja pa tudi, da za svoje objave ne pričakuje plačila, saj je to njena državljanska dolžnost.

100.000 ogledov v dveh dneh

Za zanimiv kanal za obveščanje in informiranje se je izkazal tudi YouTube. Finski 'youtuber' Roni Back je za svoj kanal izvedel intervju z vladnim ministrom in nekaj zdravstvenimi strokovnjaki, video pa je v dveh dneh dobil preko 100.000 ogledov (danes jih ima že skoraj 300.000). »Različni ljudje danes informacije dobijo na različne načine. Nekateri vplivneži imajo res velik doseg, zato lahko dosežejo prav toliko ljudi kot tradicionalni mediji,« pravi Emmi Nuorgam, pisateljica, blogerka in kolumnistka.

Ozaveščajo tudi slovenski vplivneži

Že kratek pogled na Instagram razkrije, da so pri ozaveščanju, da moramo v teh dneh ostati doma, vestni tudi slovenski vplivneži. »Nalijmo si čistega vina – če kdaj, so zdaj ljudje na telefonih in družbenih omrežjih in to je zagotovo najlažji kanal, da jih nagovorimo. Če hočemo, da se to čudno obdobje, v katerem smo, čimprej konča, je najbolje, da se zdaj odrečemo družabnemu življenju zunaj. Tudi meni ni prijetno biti zaprt doma, ampak če zdaj to naredimo vsi skupaj, bomo kmalu zunaj na pivu. Ali gin toniku,« je za MM povedal Robert Roškar, ki ima na Instagramu več kot 36.000 sledilcev.

robert roskar

Vpliv je potrebno izkoristiti na pozitiven način

Blogerka Nina Držaj (Z ljubeznijo, mama.), ki ima na Instagramu in Facebooku skupaj skoraj 23.000 sledilcev, pravi, da se ji zdi pomembno, da vplivneži tudi v primerih, kakršen je trenutno, nagovarjajo svoje sledilce. »Dobro je, da ozaveščamo glede situacije in s svojim zgledom ter objavami pripomoremo k temu, da vsi ostajamo doma in se držimo ukrepov. Upam, da smo s tem že – in še bomo – pripomogli k temu, da se situacija kmalu izboljša. Svoj vpliv je seveda vedno potrebno izkoristiti na pozitiven način in večina nas je to naredila že ob prvih ukrepih,« pravi Držajeva.

nina drzaj

Če ne moremo v »prve bojne vrste«, lahko pomagamo na svoj način

Tamara Bastarda, ki jo na Instagramu najdete na profilu Drzna dekleta, je prepričana, da smo v situaciji, ko se vsak trudi pomagati na svoj način. »Na žalost ne morem v 'prve bojne vrste' in stati ob boku zdravstvenemu osebju. Lahko pa z objavami nenehno širim opozorilo, da moramo ostati doma in pri tem upam, da tisti, ki sledijo mojim družbenim profilom, to misel ozavestijo in se je držijo. Tako lahko zavarujemo sebe in druge ter hkrati vsaj za malenkost razbremenimo zaposlene v zdravstvu, ker preprečujemo, da bi se virus nenadzorovano širil. Zato #ostanidoma,« pravi.  

tamara bastarda

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji