z
Opaženo

Tuš Bricks: Kmetija 

Tuš je ob vrnitvi kock Bricks, tokrat s tematiko kmetije, v sodelovanju z agencijo Pristop ustvaril 360-stopinjsko kampanjo. 

Kratek opis akcije: V kampanji sodelujeta Nipke in Jović, ki sta tokrat poskrbela za bolj domače ritme za spot, v katerem so predstavljene priljubljene male kocke, izdelane iz 100-odstotno reciklirane plastike, ki čudežno oživijo. V oglasu nastopa tudi eden od tridesetih dejanskih dobaviteljev, Rok Korber iz Sadjarstva Mirosan, ki se spremeni v igralno figuro kmeta.

Člani Tuš kluba za vsakih 15 evrov nakupa in ob nakupu izbranih izdelkov prejmejo brezplačen paketek kock Tuš Bricks, s katerimi lahko dopolnijo svojo kmetijo. Letos so to poleg kmetije še traktor Deutz-Fahr s prikolico, tovornjak s cisterno za mleko Ljubljanskih mlekarn, figurice in celo skladišče, ki letošnjo zgodbo poveže z lansko trgovino Tuš Bricks. 

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko, spletno in kino oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, izpostavitve na prodajnih mestih in interna komunikacija

Direktorica projekta pri naročniku: Danijela Lakičevič

Vodji projekta pri naročniku: Živa Slokan in Maša Šolinc

Sooblikovalci projekta: Valerija Jakopič, Matej Novak, Katjuša Vuga, Nika Brodnik in Žiga Kovač

Agencija: Pristop

Direktorica projekta v agenciji: Nina Razpet

Vodja projekta: Tina Runko 

Kreativni direktor: Jure Tovrljan

Tekstopiska: Manja Novak

Umetniški direktor: Rok Flego

Oblikovalka: Patricija Rantaša 

Produkcijska hiša: Squareme

Medijska agencija: Media Publikum

PR: Sara Švegl, PRistno

Trajanje akcije: od septembra do novembra 2024

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji