Tuš Bricks: Kmetija
Tuš je ob vrnitvi kock Bricks, tokrat s tematiko kmetije, v sodelovanju z agencijo Pristop ustvaril 360-stopinjsko kampanjo.
Tuš
Kratek opis akcije: V kampanji sodelujeta Nipke in Jović, ki sta tokrat poskrbela za bolj domače ritme za spot, v katerem so predstavljene priljubljene male kocke, izdelane iz 100-odstotno reciklirane plastike, ki čudežno oživijo. V oglasu nastopa tudi eden od tridesetih dejanskih dobaviteljev, Rok Korber iz Sadjarstva Mirosan, ki se spremeni v igralno figuro kmeta.
Člani Tuš kluba za vsakih 15 evrov nakupa in ob nakupu izbranih izdelkov prejmejo brezplačen paketek kock Tuš Bricks, s katerimi lahko dopolnijo svojo kmetijo. Letos so to poleg kmetije še traktor Deutz-Fahr s prikolico, tovornjak s cisterno za mleko Ljubljanskih mlekarn, figurice in celo skladišče, ki letošnjo zgodbo poveže z lansko trgovino Tuš Bricks.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko, spletno in kino oglaševanje, družbena omrežja, sodelovanje z vplivneži, izpostavitve na prodajnih mestih in interna komunikacija
Direktorica projekta pri naročniku: Danijela Lakičevič
Vodji projekta pri naročniku: Živa Slokan in Maša Šolinc
Sooblikovalci projekta: Valerija Jakopič, Matej Novak, Katjuša Vuga, Nika Brodnik in Žiga Kovač
Agencija: Pristop
Direktorica projekta v agenciji: Nina Razpet
Vodja projekta: Tina Runko
Kreativni direktor: Jure Tovrljan
Tekstopiska: Manja Novak
Umetniški direktor: Rok Flego
Oblikovalka: Patricija Rantaša
Produkcijska hiša: Squareme
Medijska agencija: Media Publikum
PR: Sara Švegl, PRistno
Trajanje akcije: od septembra do novembra 2024