z
Opaženo

Tuš Bricks: Odmik od zaslonov

Letošnja tematika kock Tuš Bricks je kmetija, zato so vrnitev kock v Tušove trgovine predstavili na pravi turistični kmetiji, kjer so poudarili preživljanje prostega časa na prostem.

Pretekli teden so se na Tušove police vrnile kocke iz recikliranih materialov Tuš Bricks, otroci pa bodo lahko iz njih sestavljali kmetijo in z njo povezane predmete (kot so traktor, tovornjak in viličar). Za to tematiko so se odločili, ker je kmetijstvo v Sloveniji zelo pomembna panoga in predstavlja nezamenljiv člen v slovenski maloprodajni verigi. Letos pri projektu sodelujejo tudi lokalni dobavitelji sadja in zelenjave, zato so del kmetije Tuš Bricks postale pomanjšane različice krompirja s kmetije Marinšek, paradižnika Lušt, jajc s kmetije Ramuta in jabolk iz sadjarstva Mirosan. Iz slednjega prihaja Rok Korber, pomočnik direktorja, ki nastopa v letošnjem Tuševem televizijskem spotu, za katerega je glasbeno podlago ponovno ustvaril Nipke.

Predstavitveni dogodek na kmetiji, ki so se ga udeležile tudi mnoge znane Slovenke z otroki, je bil posvečen predvsem spodbujanju otrok, da se odmaknejo od zaslonov in preživijo več časa na prostem; tako so imeli otroci priložnost spoznati življenje na podeželju in se povezati z naravo.

z

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji