Tuš: Spoštujmo slovensko, kupujmo domače.
Tuš in Agencija 101 sta pripravila oglaševalsko akcijo, s katero sporočata, da je Tuš slovenski trgovec, ki potrošnikom ponuja več kot 70 % izdelkov in pridelkov slovenskega porekla, ter se zavzema, da bo ta odstotek v prihodnosti še povečal.
Tuš
Kratek opis akcije: »Pristna slovenska narečja so polna bogatega izrazoslovja, ki nas v trenutku navda s čustvi, ki jih povezujemo s slovensko tradicijo, kakovostjo in okusi. Narečni slogani, ki komunicirajo različne izdelčne skupine, so zato osrednji del oglaševalske akcije,« pravijo njeni snovalci.
Televizijske oglase sestavljajo pripetljaji, ki se zgodijo med nakupovalnimi policami trgovine Tuš in se povežejo s svežino, kakovostjo in okusi izdelkov slovenskega porekla. Narečni slogani ponudbo slovenskih izdelkov v Tušu predstavljajo z igrivimi, hitro zapomnljivimi reki, ki podpisujejo različne izdelčne kategorije. Temu sledi tudi komunikacija na velikih plakatih, kjer slikovni del plakata izdelčne skupine veže z občutkom domačega, izdelčni del pa sporoča o ponudbi slovenskih izdelkov v Tušu. Oznaka »Spoštujmo slovensko, kupujmo domače« je dodaten povezovalni element, ki ga bodo kupci prepoznali tudi na drugih vizualnih kanalih.
Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, tiskani mediji
Predstavnika naročnika: Matija Vedenik in Danijela Lakičevič
Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović
Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik
Kreativni direktor: Jure Korenč
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalec: Aleš Vrbančič
Tekstopiska: Veronika Povž
Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina (Agencija 101) in Valerija Jakopič (TUŠ)
Produkcijska hiša: Perfo
Režiser: Jure Matjažič
Fotograf: Jani Ugrin
Medijska agencija: Media Publikum
Trajanje akcije: jesen 2020