izbor tus
Opaženo

Tuš: Spoštujmo slovensko, kupujmo domače.

Tuš in Agencija 101 sta pripravila oglaševalsko akcijo, s katero sporočata, da je Tuš slovenski trgovec, ki potrošnikom ponuja več kot 70 % izdelkov in pridelkov slovenskega porekla, ter se zavzema, da bo ta odstotek v prihodnosti še povečal.

Kratek opis akcije: »Pristna slovenska narečja so polna bogatega izrazoslovja, ki nas v trenutku navda s čustvi, ki jih povezujemo s slovensko tradicijo, kakovostjo in okusi. Narečni slogani, ki komunicirajo različne izdelčne skupine, so zato osrednji del oglaševalske akcije,« pravijo njeni snovalci.

Televizijske oglase sestavljajo pripetljaji, ki se zgodijo med nakupovalnimi policami trgovine Tuš in se povežejo s svežino, kakovostjo in okusi izdelkov slovenskega porekla. Narečni slogani ponudbo slovenskih izdelkov v Tušu predstavljajo z igrivimi, hitro zapomnljivimi reki, ki podpisujejo različne izdelčne kategorije. Temu sledi tudi komunikacija na velikih plakatih, kjer slikovni del plakata izdelčne skupine veže z občutkom domačega, izdelčni del pa sporoča o ponudbi slovenskih izdelkov v Tušu. Oznaka »Spoštujmo slovensko, kupujmo domače« je dodaten povezovalni element, ki ga bodo kupci prepoznali tudi na drugih vizualnih kanalih.

tuš4

tuš3

tuš2

tuš1

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, digitalno oglaševanje, tiskani mediji

Predstavnika naročnika: Matija Vedenik in Danijela Lakičevič

Direktorica projekta: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Jure Korenč

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Tekstopiska: Veronika Povž

Komunikacija na družbenih omrežjih: Hana Godina (Agencija 101) in Valerija Jakopič  (TUŠ)
Produkcijska hiša:  Perfo

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Jani Ugrin

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: jesen 2020

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji