bricks
Opaženo

Tuš z oglasom, ki se »vidi iz vesolja«

Zadnjo letošnjo vrnitev začasno razprodanih kock je Tuš tokrat oznanil na prav poseben način – z oglasom, za katerega pravijo, da se vidi iz vesolja. Gre za prvi Tušev oglas, delno ustvarjen z umetno inteligenco.

Oglas, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo Pristop, vključuje tudi resnične posnetke slovenskih kmetov med jesenskim siliranjem koruze. »Kocke Tuš Bricks, ki so tako starše kot otroke navdušile že lani, so se tokrat prodale v rekordnem času, zdaj pa je v Tuševe poslovalnice končno prispela nova zaloga, kar sporočamo tudi z oglasom,« pravijo v Tušu.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji