bricks
Opaženo

Tuš z oglasom, ki se »vidi iz vesolja«

Zadnjo letošnjo vrnitev začasno razprodanih kock je Tuš tokrat oznanil na prav poseben način – z oglasom, za katerega pravijo, da se vidi iz vesolja. Gre za prvi Tušev oglas, delno ustvarjen z umetno inteligenco.

Oglas, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo Pristop, vključuje tudi resnične posnetke slovenskih kmetov med jesenskim siliranjem koruze. »Kocke Tuš Bricks, ki so tako starše kot otroke navdušile že lani, so se tokrat prodale v rekordnem času, zdaj pa je v Tuševe poslovalnice končno prispela nova zaloga, kar sporočamo tudi z oglasom,« pravijo v Tušu.

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji