bricks
Opaženo

Tuš z oglasom, ki se »vidi iz vesolja«

Zadnjo letošnjo vrnitev začasno razprodanih kock je Tuš tokrat oznanil na prav poseben način – z oglasom, za katerega pravijo, da se vidi iz vesolja. Gre za prvi Tušev oglas, delno ustvarjen z umetno inteligenco.

Oglas, ki so ga zasnovali v sodelovanju z agencijo Pristop, vključuje tudi resnične posnetke slovenskih kmetov med jesenskim siliranjem koruze. »Kocke Tuš Bricks, ki so tako starše kot otroke navdušile že lani, so se tokrat prodale v rekordnem času, zdaj pa je v Tuševe poslovalnice končno prispela nova zaloga, kar sporočamo tudi z oglasom,« pravijo v Tušu.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji