lidl izbira
Opaženo

Tvoja izbira

Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija ustvarila celostno komunikacijsko akcijo, ki se ponaša z najkrajšimi recepti na televiziji do zdaj. V njih ne manjka idej za vse, lačne takšne ali drugačne izbire.

Kratek opis akcije: Kako v letu 2021 na inovativen in presenetljiv način sporočati o prehrani, ki ji radi rečemo tudi »alternativna«, in z njo povezani izbiri iz Lidlove pestre ponudbe? Z manj besedami in več okusa. Tako, da protagonisti komunikacije postanejo jedi oz. njihovi recepti v najkrajši različici – formatu televizijskega oglasa.

V seriji štirih oglasov so predstavili dvanajst okusnih idej za zajtrk, kosilo ali kar tako vmes. V njih se običajni ljudje prelevijo v kuharske avanturiste in nam s pomočjo Lidlovih izdelkov v svojih kuhinjah postrežejo raznolike jedi, ki si jih lahko zgolj s ščepcem domišljije hitro in preprosto pripravimo prav vsi. Brez govora. Brez glasbe. Oglasi namreč ne sledijo zgolj aktualnim prehranskim smernicam, temveč so ustvarjeni tudi v skladu s trendom ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), ki v tujini postaja vse bolj priljubljen pri ustvarjalcih videovsebin. Tako nimajo glasbene podlage, saj senzorična izkušnja gledalca temelji zgolj na zvokih priprave hrane v sozvočju s privlačnimi in dinamičnimi posnetki, ki se pravzaprav spogledujejo z akcijskimi in znanstvenofantastičnimi filmi.

»Prav to se nam je zdela najboljša receptura za komunikacijo, ki bi pri potrošnikih vzbudila skomine, obenem pa na najbolj organski način ozaveščala o Lidlovi veganski, vegetarijanski, bio in organski ponudbi ter o ponudbi izdelkov brez laktoze, glutena ali z visoko vsebnostjo proteinov. Upali bi si trditi, da tovrstnega avdiovizualnega pristopa k oglasom, ki prikazujejo kuharske podvige, pri nas še nismo zasledili,« pravijo snovalci akcije.

izbira1

izbira2

izbira3

izbira4

izbira7

izbira6

izbira7

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih in na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Tanja Dimitrova, Tina Cipot, Lea Grilc, Robert Gornik, Nina Plantan, Katja Galjot, Miha Horvat, Katja Heberle in Maruša Pangerc

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisci: Domen Husu, Marin Bulog in Jan Lovše

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Zasnova receptov in svetovanje: Gašper Plankar

Produkcijska hiša: Sloboda

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Montažer: Jan Lovše

Postprodukcija: Ivan Čerkezovič, Teleking in AX Production

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Fotograf: Lovro Rozina

Stiliranje hrane: Sabina Penšek

Digitalna agencija: DROM

Medijska agencija: OMD

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji