Tvoja izbira
Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija ustvarila celostno komunikacijsko akcijo, ki se ponaša z najkrajšimi recepti na televiziji do zdaj. V njih ne manjka idej za vse, lačne takšne ali drugačne izbire.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Kako v letu 2021 na inovativen in presenetljiv način sporočati o prehrani, ki ji radi rečemo tudi »alternativna«, in z njo povezani izbiri iz Lidlove pestre ponudbe? Z manj besedami in več okusa. Tako, da protagonisti komunikacije postanejo jedi oz. njihovi recepti v najkrajši različici – formatu televizijskega oglasa.
V seriji štirih oglasov so predstavili dvanajst okusnih idej za zajtrk, kosilo ali kar tako vmes. V njih se običajni ljudje prelevijo v kuharske avanturiste in nam s pomočjo Lidlovih izdelkov v svojih kuhinjah postrežejo raznolike jedi, ki si jih lahko zgolj s ščepcem domišljije hitro in preprosto pripravimo prav vsi. Brez govora. Brez glasbe. Oglasi namreč ne sledijo zgolj aktualnim prehranskim smernicam, temveč so ustvarjeni tudi v skladu s trendom ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), ki v tujini postaja vse bolj priljubljen pri ustvarjalcih videovsebin. Tako nimajo glasbene podlage, saj senzorična izkušnja gledalca temelji zgolj na zvokih priprave hrane v sozvočju s privlačnimi in dinamičnimi posnetki, ki se pravzaprav spogledujejo z akcijskimi in znanstvenofantastičnimi filmi.
»Prav to se nam je zdela najboljša receptura za komunikacijo, ki bi pri potrošnikih vzbudila skomine, obenem pa na najbolj organski način ozaveščala o Lidlovi veganski, vegetarijanski, bio in organski ponudbi ter o ponudbi izdelkov brez laktoze, glutena ali z visoko vsebnostjo proteinov. Upali bi si trditi, da tovrstnega avdiovizualnega pristopa k oglasom, ki prikazujejo kuharske podvige, pri nas še nismo zasledili,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih in na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi
Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Tanja Dimitrova, Tina Cipot, Lea Grilc, Robert Gornik, Nina Plantan, Katja Galjot, Miha Horvat, Katja Heberle in Maruša Pangerc
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisci: Domen Husu, Marin Bulog in Jan Lovše
Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek
Zasnova receptov in svetovanje: Gašper Plankar
Produkcijska hiša: Sloboda
Vodja produkcije: Gregor Novak
Režiser: Jure Matjažič
Direktor fotografije: Kristijan Stramič
Montažer: Jan Lovše
Postprodukcija: Ivan Čerkezovič, Teleking in AX Production
Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar
Fotograf: Lovro Rozina
Stiliranje hrane: Sabina Penšek
Digitalna agencija: DROM
Medijska agencija: OMD