lidl izbira
Opaženo

Tvoja izbira

Agencija Yin + Young je za Lidl Slovenija ustvarila celostno komunikacijsko akcijo, ki se ponaša z najkrajšimi recepti na televiziji do zdaj. V njih ne manjka idej za vse, lačne takšne ali drugačne izbire.

Kratek opis akcije: Kako v letu 2021 na inovativen in presenetljiv način sporočati o prehrani, ki ji radi rečemo tudi »alternativna«, in z njo povezani izbiri iz Lidlove pestre ponudbe? Z manj besedami in več okusa. Tako, da protagonisti komunikacije postanejo jedi oz. njihovi recepti v najkrajši različici – formatu televizijskega oglasa.

V seriji štirih oglasov so predstavili dvanajst okusnih idej za zajtrk, kosilo ali kar tako vmes. V njih se običajni ljudje prelevijo v kuharske avanturiste in nam s pomočjo Lidlovih izdelkov v svojih kuhinjah postrežejo raznolike jedi, ki si jih lahko zgolj s ščepcem domišljije hitro in preprosto pripravimo prav vsi. Brez govora. Brez glasbe. Oglasi namreč ne sledijo zgolj aktualnim prehranskim smernicam, temveč so ustvarjeni tudi v skladu s trendom ASMR (ang. autonomous sensory meridian response), ki v tujini postaja vse bolj priljubljen pri ustvarjalcih videovsebin. Tako nimajo glasbene podlage, saj senzorična izkušnja gledalca temelji zgolj na zvokih priprave hrane v sozvočju s privlačnimi in dinamičnimi posnetki, ki se pravzaprav spogledujejo z akcijskimi in znanstvenofantastičnimi filmi.

»Prav to se nam je zdela najboljša receptura za komunikacijo, ki bi pri potrošnikih vzbudila skomine, obenem pa na najbolj organski način ozaveščala o Lidlovi veganski, vegetarijanski, bio in organski ponudbi ter o ponudbi izdelkov brez laktoze, glutena ali z visoko vsebnostjo proteinov. Upali bi si trditi, da tovrstnega avdiovizualnega pristopa k oglasom, ki prikazujejo kuharske podvige, pri nas še nismo zasledili,« pravijo snovalci akcije.

izbira1

izbira2

izbira3

izbira4

izbira7

izbira6

izbira7

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih in na prodajnih mestih, promocijske aktivnosti, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Špela Kregar, Tanja Dimitrova, Tina Cipot, Lea Grilc, Robert Gornik, Nina Plantan, Katja Galjot, Miha Horvat, Katja Heberle in Maruša Pangerc

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisci: Domen Husu, Marin Bulog in Jan Lovše

Oblikovalca: Luka Ritonja in Jure Ljubeljšek

Zasnova receptov in svetovanje: Gašper Plankar

Produkcijska hiša: Sloboda

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Montažer: Jan Lovše

Postprodukcija: Ivan Čerkezovič, Teleking in AX Production

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Fotograf: Lovro Rozina

Stiliranje hrane: Sabina Penšek

Digitalna agencija: DROM

Medijska agencija: OMD

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji