1001 cvet
Opaženo

Tvoja prava narava

Blagovna znamka čajev 1001 Cvet se v sodelovanju z agencijo Imago Bold predstavlja z novo oglaševalsko akcijo, s katero ciljajo predvsem na sodobnega urbanega potrošnika.

Kratek opis akcije: »Pojdi v naravo in našel boš več, kot pričakuješ,«nam polaga na srce novi televizijski oglas.»V hitenju in prilagajanju ljudem in obveznostim namreč prehitro pozabimo, kaj je naša prava narava. Pozabimo, kdo pravzaprav smo, saj želimo ugajati vsem in se podredimo pričakovanjem drugih.Najboljše pa živimo takrat, ko smo to, kar smo. In najlažje poiščemo sami sebe v prvinskem okolju - v naravi,« pojasnjujejo v agenciji.

Kampanja sporoča sodobnemu urbanemu potrošniku, da je potrebno iti v naravo tudi takrat, ko smo najbolj zaposleni, utrujeni ali nemirni. Ravnovesje, ki ga vzpostavlja narava, je nepogrešljivo, prav tako kot blagodejen učinek, ki ga ima nova linija funkcionalnih čajev 1001 cvet, namenjenih temu, da dvignemo odpornost, se zaščitimo pri napornih aktivnostih, poiščemo svoje notranje ravnovesje ali pademo v sladek spanec. 

Kampanja nas spodbuja, da ponovno stopimo v stik sami s sabo; se odpravimo ven, v gozd, svobodno zadihamo s polnimi pljuči in odkrijemo svojo pravo naravo z naravnimi čaji 1001 cvet. 

Elementi akcije: televizijski oglasi, KV, tiskani oglasi, aktivnosti na prodajnih mestih, digitalni oglasi

Predstavnik naročnika: Tanja Jelača, Melita Bunić, Emilija SačerinJelena Marinović

Vodja projekta v agenciji: Eva Frass

Kreativni direktor: Mirka Modrinić

Tekstopisec: Neža Pavlovčič

Umetniški direktor: Branislav Milošević

Produkcijska hiša: RRGR

Režiser: Marko Djilas

Producent: Jurica Ester

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji