NLB kredit
Opaženo

Ugoden trenutek za ugoden NLB kredit

NLB in agencija Saatchi&Saatchi Ljubljana sta pripravila regionalno oglaševalsko akcijo za bankino ponudbo osebnih kreditov. Dva od treh televizijskih oglasov smo lahko nedavno že zasledili tudi pri nas.

Kratek opis akcije: »Oglaševalska akcija temelji na univerzalnih življenjskih pripetljajih, s katerimi se lahko poistoveti vsak posameznik iz regije delovanja banke. Tako zgodbi pokvarjenega hladilnika dan pred otroškim rojstnim dnevom, nakupu večjega avta zaradi podmladka kot tudi spontani posodobitvi domače pisarne pa je skupna vloga banke. Ta s svojimi sodobnimi tehnološkimi rešitvami omogoči enostavno in hitro urejanje kredita. V veliki večini tudi brez obiska poslovalnice in neodvisno od njenega odpiralnega časa,« zasnovo akcije pojasnjujejo pri NLB.    

V agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana ob tem izpostavljajo pomembnost kreativne konsistentnosti regijskega projekta. »Adaptacija kampanje na različna tržišča je lahko izziv, če o njej ne razmišljaš že od vsega začetka. Prav zato smo pri snovanju komunikacijske platforme NLB izbrali pripovedno strukturo televizijskih oglasov z naratorjem oz. 'voice overjem'. Agencije iz Skupine Publicis na preostalih trgih NLB tako zgolj najdejo primernega lokalnega govorca, ki zgodbo in tonaliteto oglasa prenese v njihov jezik. Za večjo avtentičnost oglasov pa je dodatne pozornosti pri regijskih produkcijah vedno deležen tudi izbor igralcev, ki v tem primeru ne daje prednosti skandinavskemu značaju,« dodajajo.

kredit1

kredit2

kredit3

Elementi akcije: televizijsko, zunanje in digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij

Predstavnica naročnika: Simona Mladenović

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta: Polona Polak

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Družbena omrežja: Lucija Naranđa (MSL Ljubljana)

Izvedbeno oblikovanje: Jernej Kramberger

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: Miha Mlaker

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: maj, junij 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji