z
Opaženo

Umetnost italijanske mode v Ljubljani

Že četrto leto zapored Emporium, Galerija Emporium in spletna trgovina emporium.si pozdravijo jesen z Mesecem italijanske mode. Letošnjo kampanjo so oblikovali v agenciji Luna\TBWA.

Kratek opis akcije: Podjetje Magistrat International d.o.o. v sodelovanju z Italian Trade Agency v Ljubljani pod okriljem Veleposlaništva Italije in s podporo italijanskega Ministrstva za zunanje zadeve in mednarodno sodelovanje tudi letos organizira Mesec italijanske mode, s katerim v trgovinah Emporium, Galerija Emporium in v spletni trgovini Emporium.si pozdravljajo modne trende jeseni in zime. Kampanjo, s katero predstavljajo najnovejše kolekcije priznanih italijanskih blagovnih znamk, so tokrat ustvarili v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA. »Italijanska moda je tehnično dovršena, prepojena z estetiko in odličnostjo, s katerima pomaga krojiti kulturno dediščino te države. Zato ne moremo zanikati, da italijanska moda predstavlja svojevrstno vejo umetnosti,« so povedali na agenciji. V televizijskem oglasu in na krovnih vizualih kampanje so tako Galerijo Emporium in Emporium preoblekli v galerijo, modele prelevili v žive kipe, modne kose pa predstavili kot umetnost, kakršno lahko občudujemo v muzejih.

zz

Elementi akcije: avdio-vizualni oglasi, spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih, POS.

Predstavnica naročnika: Nina Vipotnik

Direktorica projekta: Sanja Hudin

Asistentka projekta: Zala Veselič

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Tekstopiska: Maja Podojsteršek

Oblikovalka: Nina Zadravec

Produkcija: Squareme

Fotograf: Primož Lukežič

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji