z
Opaženo

Umetnost italijanske mode v Ljubljani

Že četrto leto zapored Emporium, Galerija Emporium in spletna trgovina emporium.si pozdravijo jesen z Mesecem italijanske mode. Letošnjo kampanjo so oblikovali v agenciji Luna\TBWA.

Kratek opis akcije: Podjetje Magistrat International d.o.o. v sodelovanju z Italian Trade Agency v Ljubljani pod okriljem Veleposlaništva Italije in s podporo italijanskega Ministrstva za zunanje zadeve in mednarodno sodelovanje tudi letos organizira Mesec italijanske mode, s katerim v trgovinah Emporium, Galerija Emporium in v spletni trgovini Emporium.si pozdravljajo modne trende jeseni in zime. Kampanjo, s katero predstavljajo najnovejše kolekcije priznanih italijanskih blagovnih znamk, so tokrat ustvarili v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA. »Italijanska moda je tehnično dovršena, prepojena z estetiko in odličnostjo, s katerima pomaga krojiti kulturno dediščino te države. Zato ne moremo zanikati, da italijanska moda predstavlja svojevrstno vejo umetnosti,« so povedali na agenciji. V televizijskem oglasu in na krovnih vizualih kampanje so tako Galerijo Emporium in Emporium preoblekli v galerijo, modele prelevili v žive kipe, modne kose pa predstavili kot umetnost, kakršno lahko občudujemo v muzejih.

zz

Elementi akcije: avdio-vizualni oglasi, spletno oglaševanje, spletno mesto, oglasi na družbenih omrežjih, POS.

Predstavnica naročnika: Nina Vipotnik

Direktorica projekta: Sanja Hudin

Asistentka projekta: Zala Veselič

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec Žnidarec

Tekstopiska: Maja Podojsteršek

Oblikovalka: Nina Zadravec

Produkcija: Squareme

Fotograf: Primož Lukežič

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji