finance
Opaženo

Upravljaj svoje osebne finance bolj modro: #VerjemiVase in postani Denarnicar

Agencija Mediodrom je za Banko Sparkasse pripravila digitalno aktivacijo, ki uporabnike s pomočjo klepetalnega robota na zabaven način poziva k boljšemu ravnanju z osebnimi financami.

Kratek opis akcije: Akcija temelji na dejstvu, da ljudje z osebnimi financami ravnamo zelo različno. Nekateri redno plačujemo mesečne račune, drugi položnice kdaj pa kdaj tudi založimo, plačo pa zapravimo, še preden pride na naš račun. »Čeprav nismo vsi enako sistematični, lahko svoje ravnanje izboljšamo in spravimo osebne finance v red. Če verjamemo vase, lahko vsi (p)ostanemo Denarnicarji. Želeli smo pokazati, da so lahko finance zabavne in preproste. Uporabniki, teh je doslej dvatisoč, v Facebookovem Messengerju skozi hudomušen kviz preverijo, kako dobro ravnajo s svojimi financami, nato pa se lahko naročijo na preproste nasvete,« pojasnjujejo v Mediodromu. Klepetalni robot se uporabniku oglasi enkrat tedensko, skozi spodbudo in uporabno vrednost pa mu pomaga, da ustvarja nove navade ter začne s svojim denarjem ravnati bolj premišljeno.  

Elementi akcije: družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Marja Feldin

Vodja projekta v agenciji: Sonja Vlašič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji