Upravljaj svoje osebne finance bolj modro: #VerjemiVase in postani Denarnicar
Agencija Mediodrom je za Banko Sparkasse pripravila digitalno aktivacijo, ki uporabnike s pomočjo klepetalnega robota na zabaven način poziva k boljšemu ravnanju z osebnimi financami.
Banka Sparkasse
Kratek opis akcije: Akcija temelji na dejstvu, da ljudje z osebnimi financami ravnamo zelo različno. Nekateri redno plačujemo mesečne račune, drugi položnice kdaj pa kdaj tudi založimo, plačo pa zapravimo, še preden pride na naš račun. »Čeprav nismo vsi enako sistematični, lahko svoje ravnanje izboljšamo in spravimo osebne finance v red. Če verjamemo vase, lahko vsi (p)ostanemo Denarnicarji. Želeli smo pokazati, da so lahko finance zabavne in preproste. Uporabniki, teh je doslej dvatisoč, v Facebookovem Messengerju skozi hudomušen kviz preverijo, kako dobro ravnajo s svojimi financami, nato pa se lahko naročijo na preproste nasvete,« pojasnjujejo v Mediodromu. Klepetalni robot se uporabniku oglasi enkrat tedensko, skozi spodbudo in uporabno vrednost pa mu pomaga, da ustvarja nove navade ter začne s svojim denarjem ravnati bolj premišljeno.
Elementi akcije: družbena omrežja
Predstavnica naročnika: Marja Feldin
Vodja projekta v agenciji: Sonja Vlašič