Uredite si svoj dom po svoje
Nova Merkurjeva komunikacijska platforma »Uredite si svoj dom po svoje« še bolj odraža čas in pomembnost doma. »Ta je postal središče sveta in še bolj kot kadar koli prej je postalo pomembno, da se v svojem domu zares dobro počutimo,« pravijo.
Merkur
Kratek opis akcije: Z novo platformo želijo kupce navdihovati za urejanje doma, kot si ga vsak želi zase. Da ga prilagodi svojim željam, potrebam ali okusu in si pri tem ne postavlja ovir. Za povečevanje prisotnosti blagovne znamke Merkur v vsakdanjem življenju je nastala tudi nova glasbena melodija Merkur, Merkur z več različicami.
Osvežena platforma je nadaljevanje spremenjene marketinške strategije, pozicije in obljube znamke Vse urejeno iz jeseni 2019, katere rezultati so nad načrtovanimi; ključno sta se namreč izboljšala kazalca moči ugleda blagovne znamke in učinkovitosti oglaševanja.
Elementi akcije: televizijsko, radijsko, spletno in tiskano oglaševanje, zunanje oglaševanje (veliki obcestni plakati), družbeni mediji
Predstavnici naročnika: Lidija Rakuša in Manuela Piškur
Direktor projekta v agenciji: Peter Došen
Vodja projekta v agenciji: Monika Curk
Strateginja: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopiska: Vlasta Merc
Umetniški direktor: Matt Penko
Oblikovalca: Robert Lupše in Ana Jakončič
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: Jure Matjažič
Fotografinja: Urša Premik
Scenografija: Miha Ferkov
Glasbena produkcija: Tadej Košir
Trajanje akcije: september–december 2021