glovo
Opaženo

Urednica revije Cosmo postala »gloverka« za en dan

Glovo, ena od vodilnih platform za dostavo na svetu, v sodelovanju z MSL (član Publicis Groupe Slovenia) in Adria Media Ljubljana predstavlja nove vsebine, ki obsegajo videe, uredniške objave in članke.

Kratek opis akcije: V jesenskem modnem advertorialu lahko med množico rumenih barv zasledite tudi značilno torbo Glovo, v članku pa so na spletni strani Cosmopolitan rešili zagato, kako postreči prijateljici, ki se nepričakovano pojavi pred tvojimi vrati. Odgovor je seveda dostava Glovo, s katero lahko dobite skoraj vse. Glavna prednost Glova pred drugimi dostavnimi aplikacijami je, da dostavijo prav vse – ne le hrane ali trgovinske ponudbe, temveč tudi doma pozabljene ključe ali manjkajoče orodje, dokler je le manjše kot lubenica.

V sklopu vsebin je nastal tudi video, v katerem Kaja Berlot, izvršna urednica revije Cosmopolitan, za en dan postane dostavljavka Glovo oz. »gloverka« in svojim sodelavkam v pisarno dostavi kosilo. Poleg novih vsebin znotraj skupine AML Glovo v decembru 2021 predstavlja tudi »mehurček« veseli december, v katerem je zbrana vsa praznična ponudba, od daril do sladkih priboljškov. Najdete ga na začetnem zaslonu aplikacije Glovo, dostopen pa je uporabnikom v Ljubljani in Mariboru.

Elementi akcije: spletni video, advertorial, članki, vsebine, družbeni mediji

Predstavnica naročnika: Alexandra Teodorescu

Direktor naročnika v agenciji: Bojan Jelačin

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar

Komunikacija na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak

Medijski partner: Adria Media Ljubljana

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji