Urednica revije Cosmo postala »gloverka« za en dan
Glovo, ena od vodilnih platform za dostavo na svetu, v sodelovanju z MSL (član Publicis Groupe Slovenia) in Adria Media Ljubljana predstavlja nove vsebine, ki obsegajo videe, uredniške objave in članke.
Glovo
Kratek opis akcije: V jesenskem modnem advertorialu lahko med množico rumenih barv zasledite tudi značilno torbo Glovo, v članku pa so na spletni strani Cosmopolitan rešili zagato, kako postreči prijateljici, ki se nepričakovano pojavi pred tvojimi vrati. Odgovor je seveda dostava Glovo, s katero lahko dobite skoraj vse. Glavna prednost Glova pred drugimi dostavnimi aplikacijami je, da dostavijo prav vse – ne le hrane ali trgovinske ponudbe, temveč tudi doma pozabljene ključe ali manjkajoče orodje, dokler je le manjše kot lubenica.
V sklopu vsebin je nastal tudi video, v katerem Kaja Berlot, izvršna urednica revije Cosmopolitan, za en dan postane dostavljavka Glovo oz. »gloverka« in svojim sodelavkam v pisarno dostavi kosilo. Poleg novih vsebin znotraj skupine AML Glovo v decembru 2021 predstavlja tudi »mehurček« veseli december, v katerem je zbrana vsa praznična ponudba, od daril do sladkih priboljškov. Najdete ga na začetnem zaslonu aplikacije Glovo, dostopen pa je uporabnikom v Ljubljani in Mariboru.
Elementi akcije: spletni video, advertorial, članki, vsebine, družbeni mediji
Predstavnica naročnika: Alexandra Teodorescu
Direktor naročnika v agenciji: Bojan Jelačin
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar
Komunikacija na družbenih omrežjih: Gabrijela Vrbnjak
Medijski partner: Adria Media Ljubljana