Uresničite novoletne zaobljube z bio izdelki linije Natur Aktiv
V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za HOFER pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri sporočajo, da lahko po prazničnem decembru in kopici (pre)obilnih obrokov novoletne zaobljube uresničimo z izbiro bio izdelkov linije Natur Aktiv.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: »Januarja že tradicionalno večina rada poseže po bolj zdravi hrani, zato v tem času taktično izpostavljamo lastno bio blagovno znamko. V ta namen smo pripravili nov televizijski oglas in krovne vizuale, ki podkrepijo sporočilo, da lahko z izdelki blagovne znamke Natur Aktiv v svoj dom vnesete košček narave,« pravijo pri Hoferju.
Novi televizijski oglas »Pantomima« sledi formuli njegovih predhodnikov. Tokrat se na sobotno opoldne nekje v mestu ob spremljavi nove tematske pesmi v domači kuhinji pojavljajo presenečenja iz narave. »Natur Aktiv je ena od najprepoznavnejših lastnih blagovnih znamk podjetja HOFER. To nam je uspelo doseči s stalno komunikacijo, nadgrajujočimi kampanjami in jasnim sporočilom, česar se bomo držali tudi v prihodnje,« še sporočajo iz agencije.
Elementi akcije: televizijski oglasi, radijski oglas, zunanji plakati, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih
Predstavniki naročnika: Manca Kogej Vončina, Katja Kolman, Mojca Kastelec, Rok Ficko, Eva Poljanšek in Nadja Jurca
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniška direktorica in izvedba: Jasna Vejselović
Umetniški direktor spletne produkcije: Matjaž Škufca
3D vizualizacija: Luka Baučar
Produkcija televizijskega oglasa: Super16
Režiser: Jure Matjažič
Skladatelj: Nemanja Mosurovič
Avtorica besedila: Nevena Glušica
Glasbena produkcija: Sonic Tree
Produkcija radijskega oglasa: Matjaž Zdešar
Trajanje akcije: januar 2022