hofer bio
Opaženo

Uresničite novoletne zaobljube z bio izdelki linije Natur Aktiv

V agenciji Saatchi & Saatchi Ljubljana so za HOFER pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri sporočajo, da lahko po prazničnem decembru in kopici (pre)obilnih obrokov novoletne zaobljube uresničimo z izbiro bio izdelkov linije Natur Aktiv.

Kratek opis akcije: »Januarja že tradicionalno večina rada poseže po bolj zdravi hrani, zato v tem času taktično izpostavljamo lastno bio blagovno znamko. V ta namen smo pripravili nov televizijski oglas in krovne vizuale, ki podkrepijo sporočilo, da lahko z izdelki blagovne znamke Natur Aktiv v svoj dom vnesete košček narave,« pravijo pri Hoferju.

Novi televizijski oglas »Pantomima« sledi formuli njegovih predhodnikov. Tokrat se na sobotno opoldne nekje v mestu ob spremljavi nove tematske pesmi v domači kuhinji pojavljajo presenečenja iz narave. »Natur Aktiv je ena od najprepoznavnejših lastnih blagovnih znamk podjetja HOFER. To nam je uspelo doseči s stalno komunikacijo, nadgrajujočimi kampanjami in jasnim sporočilom, česar se bomo držali tudi v prihodnje,« še sporočajo iz agencije.

bioaktiv1

bioaktiv2

bioaktiv3

bioaktiv5

Elementi akcije: televizijski oglasi, radijski oglas, zunanji plakati, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Manca Kogej Vončina, Katja Kolman, Mojca Kastelec, Rok Ficko, Eva Poljanšek in Nadja Jurca

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Vodja projekta v agenciji: Vitan Hodnik

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica in izvedba: Jasna Vejselović

Umetniški direktor spletne produkcije: Matjaž Škufca

3D vizualizacija: Luka Baučar

Produkcija televizijskega oglasa: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Skladatelj: Nemanja Mosurovič

Avtorica besedila: Nevena Glušica

Glasbena produkcija: Sonic Tree

Produkcija radijskega oglasa: Matjaž Zdešar

Trajanje akcije: januar 2022

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji