Ustvarimo boljši svet
Agenciji Yin + Young in Taktik sta zasnovali prvo trajnostno poročilo Lidla Slovenija, ob izidu katerega je nastala tudi spremljajoča celostna oglaševalska akcija.
Lidl Slovenija
Kratek opis akcije: Akcija nas povabi v boljši svet, v katerem vsake sanje spremlja dejanje in v katerem embalaža dobi drugo priložnost. Slednje se navezuje na »paper art« tehniko, ki je rdeča nit trajnostne komunikacije. Tako so za trajnostno poročilo v šestih mesecih načrtovanja in izdelave ročno izdelali več kot 300 recikliranih papirnatih elementov iz odpadnih Lidlovih tiskovin, embalaž in vrečk ter jim vdahnili novo življenje. »To unikatno vizualno izkušnjo smo prenesli tudi v oglaševalsko akcijo – na simbolni in čustveni ravni smo prikazali ključne trajnostne dosežke Lidla Slovenija ter povedali zgodbo o ustvarjanju boljšega sveta,« pravijo.
Da bi bila akcija še bolj avtentična, so njeni protagonisti postali prav Lidlovke in Lidlovci ter njihovi družinski člani, dobavitelji in ambasadorji. S tem so dodatno poudarili, da se boljši svet začne pri vsakem posamezniku.
Objavo trajnostnega poročila spremlja celostna 360-stopinjska kampanja, v kateri sta poleg klasičnih komunikacijskih kanalov našla svoje mesto tudi igrificirano ozaveščanje zaposlenih s področja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja ter obsežna digitalna aktivacija »30 korakov zame, boljši svet za vse«.
Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, odnosi z javnostmi, komunikacija na internih kanalih, interno igrificirano ozaveščanje, digitalna aktivacija
Predstavniki naročnika: Saša Vidmar (vodja projekta trajnostnega poročila in trajnostne kampanje), Tina Cipot, Anita Srac, Špela Kregar, Miha Horvat, Nina Plantan in Robert Gornik
Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog
Kreativni direktor: Domen Husu
Umetniški direktor: Samo Muhič
Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog
Oblikovalci: Luka Ritonja, Vladimir Ristić in Jure Ljubeljšek
Ilustrator: Luka Ritonja
Svetovalka za komunikacijski menedžment: Sanja Grobovšek Šubic (agencija Taktik)
Digitalna aktivacija: Drom Agency
Interno igrificirano ozaveščanje: Escapebox
Produkcijska hiša: Perfo
Vodja produkcije: Gregor Novak
Režiser: Jure Matjažič
Direktor fotografije: Miloš Srdić
Postprodukcija: Ivan Čerkezovič
Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar
Fotograf: Klemen Razinger
Glasba: Philippe Bestion – Hopes and Dreams (Universal Music)