trajno izbor
Opaženo

Ustvarimo boljši svet

Agenciji Yin + Young in Taktik sta zasnovali prvo trajnostno poročilo Lidla Slovenija, ob izidu katerega je nastala tudi spremljajoča celostna oglaševalska akcija.

Kratek opis akcije: Akcija nas povabi v boljši svet, v katerem vsake sanje spremlja dejanje in v katerem embalaža dobi drugo priložnost. Slednje se navezuje na »paper art« tehniko, ki je rdeča nit trajnostne komunikacije. Tako so za trajnostno poročilo v šestih mesecih načrtovanja in izdelave ročno izdelali več kot 300 recikliranih papirnatih elementov iz odpadnih Lidlovih tiskovin, embalaž in vrečk ter jim vdahnili novo življenje. »To unikatno vizualno izkušnjo smo prenesli tudi v oglaševalsko akcijo – na simbolni in čustveni ravni smo prikazali ključne trajnostne dosežke Lidla Slovenija ter povedali zgodbo o ustvarjanju boljšega sveta,« pravijo.

Da bi bila akcija še bolj avtentična, so njeni protagonisti postali prav Lidlovke in Lidlovci ter njihovi družinski člani, dobavitelji in ambasadorji. S tem so dodatno poudarili, da se boljši svet začne pri vsakem posamezniku.

Objavo trajnostnega poročila spremlja celostna 360-stopinjska kampanja, v kateri sta poleg klasičnih komunikacijskih kanalov našla svoje mesto tudi igrificirano ozaveščanje zaposlenih s področja družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja ter obsežna digitalna aktivacija »30 korakov zame, boljši svet za vse«.

trajno1

trajno2

trajno3

trajno4

trajno5

trajno6

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, spletno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, odnosi z javnostmi, komunikacija na internih kanalih, interno igrificirano ozaveščanje, digitalna aktivacija

Predstavniki naročnika: Saša Vidmar (vodja projekta trajnostnega poročila in trajnostne kampanje), Tina Cipot, Anita Srac, Špela Kregar, Miha Horvat, Nina Plantan in Robert Gornik

Strateški direktor in vodja projekta: Marin Bulog

Kreativni direktor: Domen Husu

Umetniški direktor: Samo Muhič

Tekstopisca: Domen Husu in Marin Bulog

Oblikovalci: Luka Ritonja, Vladimir Ristić in Jure Ljubeljšek

Ilustrator: Luka Ritonja

Svetovalka za komunikacijski menedžment: Sanja Grobovšek Šubic (agencija Taktik)

Digitalna aktivacija: Drom Agency

Interno igrificirano ozaveščanje: Escapebox

Produkcijska hiša: Perfo

Vodja produkcije: Gregor Novak

Režiser: Jure Matjažič

Direktor fotografije: Miloš Srdić

Postprodukcija: Ivan Čerkezovič

Oblikovanje in obdelava zvoka: Matjaž Zdešar

Fotograf: Klemen Razinger

Glasba: Philippe Bestion – Hopes and Dreams (Universal Music)

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji