eos
Opaženo

Ustvarjaj prihodnost! #ZmoresTo

Telekom Slovenije se je kot ponosni pokrovitelj slovenske olimpijske reprezentance v najnovejši oglaševalski akciji povezal s tistimi, ki obvladajo motivacijo – olimpijskimi športniki.

Kratek opis akcije: V celostni 360-stopinjski akciji, ki jo je Telekom Slovenije zasnoval v sodelovanju z agencijama Pristop in Renderspace, olimpijci Janja Garnbret, Primož Roglič in Tadej Pogačar v video oglasu za pakete Naj s pomočjo tablic, mobitelov in najhitrejše 5G povezave motivirajo mlado, nadobudno športnico, ki si po njihovem zgledu želi postati prvakinja.

V oglasu za NEO se športniki skupaj z deklico v odmoru med treningi vsak na svoj način sproščajo z najboljšimi vsebinami na enem mestu. Akcijo dopolnjuje aktivacija na družbenih omrežjih, v kateri se v vlogi motivatorjev Janji, Primožu in Tadeju pridružijo še drugi športniki, ki Slovence navdušujejo in spodbujajo k aktivnemu ustvarjanju prihodnosti.

Elementi akcije: televizijski, tiskani in radijski oglasi, spletno oglaševanje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Andreja Lenart, Alan Šćuric, Mateja Grabar Premelč, Eva Winkler, Mojca Pogačnik, Borut Bartol, Franjo Jesih, Jure Grilc, Samo Ošina in Simon Slonjšak

Direktorici projekta: Melita Božič in Mateja Jugovic

Vodje projekta v agenciji: Barbara Drnovšek, Nataša Lipovčić in Patrizia Cresso

Izvršna kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Vsebinska digitalna strategija: Julija Somrak

Urednica družbenih omrežij: Lea Kopina

Tekstopiska: Veronika Povž

Umetniška direktorja: Matija Kocbek in Rok Flego

Oblikovalci: Matija Kocbek, Rok Flego, Patricija Rantaša, Emil Barbarić, Nejc Vernik, Gregor Pogačnik in Milica Živanović

Produkcijska hiša: Nuframe in Studio7

Režiser: Mark Pirc

Fotograf: Matevž Kostanjšek

Postprodukcija: Nuframe, 100

Medijska agencija: Pristop Media

Medijski zakup: Tamma Žbontar (Pristop Media)

Medijska agencija: Pristop Media

Trajanje akcije: junij-julij 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji