Intesa Sanpaolo Bank
Opaženo

Uživajte v stvareh, ki naredijo vaš dom vaš

Ideja komunikacijske akcije za stanovanjske kredite banke Intesa Sanpaolo Bank izhaja iz trenutkov, ki nas razveseljujejo in ob katerih brezskrbno uživamo.

Kratek opis akcije: »Če živimo pri svojih ali partnerjevih starših, si najbrž nikoli ne dovolimo tolikšne svobode, kot bi si jo v čisto svojem domu, a prav zabavni in enkratni trenutki z družino so tisto, kar oblikuje naš dom,« pravijo snovalci akcije.

intesa

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, družbena omrežja in tiskani mediji

Predstavnik naročnika: Igor Radovič

Kreativni direktor: Tom Mezga

Tekstopiska: Barbara Winkler

Oblikovalca: Anja Škerjanc in Luka Purgar

Glasba: Nekega jutra, ko se zdani (Vlado Kreslin)

Medijska načrtovalka: Tina Lipovec (Media Publikum)

Začetek akcije: 16. marec 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji