Uživi na polno!
Pivovarna Union z novo kampanjo »na polno« slavi prijateljstvo.
Pivovarna Union
Kratek opis akcije: Po odmevnem začetku novega kreativnega poglavja s kampanjo za Union Radler 0.0 Isotonic Pivovarna Union zdaj navdušuje z obširno kampanjo za Union lager, svoje najprepoznavnejše pivo. Nova komunikacijska platforma v svoje osrčje postavlja pomen prijateljstva in prijateljske podpore, kar igrivo ubesedi skozi glavno sporočilo: svet izgleda drugače, ko imaš svoje navijače. Da je temu res tako, priča serija zabavnih telelvizijskih oglasov, ki prikaže, kako zelo je v različnih življenjskih situacijah ključna spodbuda prijateljev. V seriji štirih oglasov posebej izstopa nogometno navdihnjena zgodba, v katerem spoznamo tri prijatelje, ki tik pred začetkom tekme ugotovijo, da imajo sedeže med navijači nasprotne ekipe – a se (tudi s pomočjo Union lagerja) tudi ta situacija uspešno razplete. Del širše kreativne platforme Pivovarne Union je tudi že omenjeni komunikacijski odvod za Union Radler 0.0 Isotonic, ki prav tako tematizira teritorij prijateljstva in dokazuje, da je svet resnično drugačen, ko imaš ob sebi svoje navijače. Svojevrstno opaznost ta dosega tudi zahvaljujoč Mateju Mohoriču, svetovnemu kolesarskemu prvaku, ki domačo in svetovno javnost vedno znova navdušuje s svojimi vrhunskimi športnimi dosežki, zdaj pa postaja tudi obraz priljubljene regenerativne pijače. Ker vsako novo poglavje potrebuje tudi udaren naslov, v tem kontekstu Pivovarna Union predstavlja nov slogan in se odslej podpisuje z Uživi na polno. Ta spodbuja k življenju na polno, v kar kot bistveno sestavino dodaja še črko »U«: »U« za užitek, ter »U« za Union. Svežina novega konceptualnega naboja Pivovarne Union znova dokazuje in opravičuje njen status enega najbolj inovativnih in priljubljenih pivovarjev.
Avtor: Herman in partnerji
Naročnik: Pivovarna Union
Elementi akcije: televizijski oglas, družbena omrežja, digitalni oglasi, prodajna mesta
Predstavniki naročnika: Daphne Stavropoulou, Tjaša Šubelj, Erika Šterbenc Hozjan, David Taskov
Direktorica naročnika: Arin Gašperin
Direktorica projekta: Katja Grosman
Stateginja: Aida Gadžo
Kreativna direktorica in tekstopiska: Katja Petrin Dornik
Umetniški direktor in oblikovalec: Miha Kalan
Fotograf: Saša Hess
Vodenje družbenih omrežij: Lara Lukšič
Tekstopiska na digitalnih kanalih: Monika Habjanič
Produkcija: Kinomotel
Režiser: Miha Mlaker
Produkcija digitalnih materialov: Efé
Medijska agencija: Media Publikum