ikea zastava
Opaženo

V IKEA Slovenija so znova dvignili mavrično zastavo

Danes praznujemo mednarodni dan boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji, ob tej priložnosti pa so v podjetju IKEA Slovenija začeli z družbeno odgovorno kampanjo z geslom »Sprejemanje se začne doma«.

Ob tej priložnosti z naborom aktivnosti opozarjajo, da ima vsak pravico do doma, kjer se počuti dobrodošlo in sprejeto. Dan boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji obeležujejo drugo leto zapored in letos so znova izobesili mavrično zastavo pred trgovino v Ljubljani.

Z družbeno odgovorno kampanjo »Sprejemanje se začne doma« želijo spodbuditi čim več ljudi, da ustvarijo sočutne in vključujoče domove ter skupnosti, ki bodo omogočili boljše življenje za skupnost LGBT+. Navdihnila jo je raziskava, ki jo je podjetje izvedlo med mlajšo populacijo LGBT+ v Ljubljani in treh drugih glavnih mestih organizacije IKEA Jugovzhodna Evropa (v Zagrebu, Beogradu in Bukarešti). Raziskava je pokazala, da se 92 odstotkov mladih članov skupnosti LGBT+ v Ljubljani po razkritju svoje spolne usmerjenosti ali spolne identitete v svoji družini ne počuti popolnoma sprejetih, sedem odstotkov pa jih je zaradi pritiskov celo zapustilo svoj dom. IKEA zato želi s kampanjo opozoriti na probleme, s katerimi se soočajo osebe LGBT+.

»O teh problemih želimo spregovoriti tudi javno«

»Praznovanje mednarodnega dneva boja proti homofobiji, transfobiji in bifobiji za nas pomeni zagovarjanje bolj poštenega in enakopravnega sveta, v katerem se vsi počutijo dobrodošli, spoštovani in cenjeni takšni, kot so. Radi bi prispevali kot delodajalec, poleg tega pa si želimo tudi podpreti skupnost LGBT+. Vselej stremimo k ustvarjanju vključujočega delovnega okolja, kjer lahko vsi naši zaposleni izrazijo svojo osebnost. Ponujamo jim izobraževanja o različnih identitetah in izzivih, s katerimi se soočajo pripadniki različnih manjšin. O teh problemih želimo spregovoriti tudi javno, da bi navdihnili druge, in letos smo posebno predani sprejemanju različnosti v domačem okolju. Verjamemo, da lahko z ustvarjanjem bolj sočutnih in vključujočih domov prispevamo k razvoju boljše skupnosti«, je ob tej priložnosti dejal Cas Lachaert, vodja trga v podjetju IKEA Slovenija.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji