V Mercator za več muzike
V Mercatorju so med svojimi policami posneli presenetljiv, predvsem pa glasen televizijski oglas za novo akcijsko ponudbo »Več se vrača, več se splača«.
Mercator
Kratek opis akcije: »Če ste se kdaj vprašali, kako zveni še več popustov in ugodnosti, imate zdaj odgovor. Razigrano in poskočno kot divja dvajseta. Prejšnja dvajseta, ne trenutna, seveda,« pravijo v Mercatorju. Tam so pod oznako »Več se vrača, več se splača« združili vse prihranke, ki se povrnejo z zvesto uporabo kartice Pika.
Težko si je predstavljati trgovino kot glasbeni poligon, kot prizorišče, kjer za kupci koraka razigrani orkester. Težko, a ne nemogoče, so si rekli v Mercatorju. V oglasu sledimo mladi nakupovalki, ki se znajde v rdeče-rumenem koridorju in jo že ob prvem izdelku, ki ga položi v košarico, preseneti glasbena spremljava. Z vsakim izdelkom se glasba in število glasbil le še stopnjuje, dokler zanjo ne igra že kar cel orkester. »Več v Mercatorju obrodi le še več. Več popustov, več ugodnosti in več dobrega občutka oziroma po domače 'muzike',« pravijo in dodajajo: »Čas je bil za nekaj novega. Za več.«
Nakupovanje je dobilo novo razsežnost v idejni zasnovi družbe Herman & partnerji, ki ji je življenje vlila spevna vizija režiserja Jureta Matjažiča.
Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje
Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Marjetka Bohinc
Kreativni direktor: Uroš Goričan
Tekstopisec: Rok Artiček
Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič
Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar
Umetniški direktor: David Fartek
Oblikovalca: Daša Žerovnik in Milko Pečanić
Produkcijska hiša: Super16
Režiser: Jure Matjažič
Fotograf: Peter Giodani
Medijska agencija: Studio Nexus