mercator izbor
Opaženo

V Mercator za več muzike

V Mercatorju so med svojimi policami posneli presenetljiv, predvsem pa glasen televizijski oglas za novo akcijsko ponudbo »Več se vrača, več se splača«.

Kratek opis akcije: »Če ste se kdaj vprašali, kako zveni še več popustov in ugodnosti, imate zdaj odgovor. Razigrano in poskočno kot divja dvajseta. Prejšnja dvajseta, ne trenutna, seveda,« pravijo v Mercatorju. Tam so pod oznako »Več se vrača, več se splača« združili vse prihranke, ki se povrnejo z zvesto uporabo kartice Pika.

Težko si je predstavljati trgovino kot glasbeni poligon, kot prizorišče, kjer za kupci koraka razigrani orkester. Težko, a ne nemogoče, so si rekli v Mercatorju. V oglasu sledimo mladi nakupovalki, ki se znajde v rdeče-rumenem koridorju in jo že ob prvem izdelku, ki ga položi v košarico, preseneti glasbena spremljava. Z vsakim izdelkom se glasba in število glasbil le še stopnjuje, dokler zanjo ne igra že kar cel orkester. »Več v Mercatorju obrodi le še več. Več popustov, več ugodnosti in več dobrega občutka oziroma po domače 'muzike',« pravijo in dodajajo: »Čas je bil za nekaj novega. Za več.«

Nakupovanje je dobilo novo razsežnost v idejni zasnovi družbe Herman & partnerji, ki ji je življenje vlila spevna vizija režiserja Jureta Matjažiča.

mercator splaca1

mercator splaca2

Elementi akcije: televizijski, radijski in tiskani oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Andreja Zadnik Andoljšek, Viktorija Radojević Mavrič in Marjetka Bohinc

Kreativni direktor: Uroš Goričan

Tekstopisec: Rok Artiček

Direktorica projekta v agenciji: Andreja Veršič

Mlajša vodja projektov v agenciji: Nina Piskar

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalca: Daša Žerovnik in Milko Pečanić

Produkcijska hiša: Super16

Režiser: Jure Matjažič

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: Studio Nexus

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji