hologramo
Opaženo

V Sparu preizkusili nov način oglaševanja s hologramom

Obiskovalci trgovine Interspar Citypark so pretekli petek lahko opazili prav posebno oglaševalsko aktivacijo. Ob stojalu, kjer je predstavljena akcijska ponudba točk zvestobe, je namreč stal hologramski zaslon.

Na njem so oglaševali zvočnike in slušalke blagovne znamke JBL, ki so v tem času v akciji. »Hologram je tridimenzionalna slika, ustvarjena s posebno fotografsko tehniko. Zdi se, kot da slika 'plava' v prostoru in jo je mogoče videti iz različnih kotov, kot če bi predmet dejansko bil prisoten. Hologram ob stojalu s ponudbo Točk zvestobe projicira tridimenzionalno sliko izdelka JBL, kar omogoča kupcem, da si izdelek lažje predstavljajo, samo oglaševanje izdelka pa je bolj opazno, saj s premikanjem vzbudi večjo pozornost,« pravijo v podjetju Spar Slovenija.

Dodajajo, da so s postavitvijo prvega holograma v svojo trgovino preizkusili nov način oglaševanja, ki je zaenkrat edinstven in v preizkusni fazi. »S to inovativno novostjo dokazujemo, da smo sodoben trgovec, ki ne le sledi, temveč tudi ustvarja najnovejše tehnološke trende, hkrati pa se zavezujemo, da bomo še naprej stremeli k uvajanju naprednih rešitev na vseh področjih svojega poslovanja,« še dodajajo.

hologram1

hologram2

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji