hologramo
Opaženo

V Sparu preizkusili nov način oglaševanja s hologramom

Obiskovalci trgovine Interspar Citypark so pretekli petek lahko opazili prav posebno oglaševalsko aktivacijo. Ob stojalu, kjer je predstavljena akcijska ponudba točk zvestobe, je namreč stal hologramski zaslon.

Na njem so oglaševali zvočnike in slušalke blagovne znamke JBL, ki so v tem času v akciji. »Hologram je tridimenzionalna slika, ustvarjena s posebno fotografsko tehniko. Zdi se, kot da slika 'plava' v prostoru in jo je mogoče videti iz različnih kotov, kot če bi predmet dejansko bil prisoten. Hologram ob stojalu s ponudbo Točk zvestobe projicira tridimenzionalno sliko izdelka JBL, kar omogoča kupcem, da si izdelek lažje predstavljajo, samo oglaševanje izdelka pa je bolj opazno, saj s premikanjem vzbudi večjo pozornost,« pravijo v podjetju Spar Slovenija.

Dodajajo, da so s postavitvijo prvega holograma v svojo trgovino preizkusili nov način oglaševanja, ki je zaenkrat edinstven in v preizkusni fazi. »S to inovativno novostjo dokazujemo, da smo sodoben trgovec, ki ne le sledi, temveč tudi ustvarja najnovejše tehnološke trende, hkrati pa se zavezujemo, da bomo še naprej stremeli k uvajanju naprednih rešitev na vseh področjih svojega poslovanja,« še dodajajo.

hologram1

hologram2

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji