hologramo
Opaženo

V Sparu preizkusili nov način oglaševanja s hologramom

Obiskovalci trgovine Interspar Citypark so pretekli petek lahko opazili prav posebno oglaševalsko aktivacijo. Ob stojalu, kjer je predstavljena akcijska ponudba točk zvestobe, je namreč stal hologramski zaslon.

Na njem so oglaševali zvočnike in slušalke blagovne znamke JBL, ki so v tem času v akciji. »Hologram je tridimenzionalna slika, ustvarjena s posebno fotografsko tehniko. Zdi se, kot da slika 'plava' v prostoru in jo je mogoče videti iz različnih kotov, kot če bi predmet dejansko bil prisoten. Hologram ob stojalu s ponudbo Točk zvestobe projicira tridimenzionalno sliko izdelka JBL, kar omogoča kupcem, da si izdelek lažje predstavljajo, samo oglaševanje izdelka pa je bolj opazno, saj s premikanjem vzbudi večjo pozornost,« pravijo v podjetju Spar Slovenija.

Dodajajo, da so s postavitvijo prvega holograma v svojo trgovino preizkusili nov način oglaševanja, ki je zaenkrat edinstven in v preizkusni fazi. »S to inovativno novostjo dokazujemo, da smo sodoben trgovec, ki ne le sledi, temveč tudi ustvarja najnovejše tehnološke trende, hkrati pa se zavezujemo, da bomo še naprej stremeli k uvajanju naprednih rešitev na vseh področjih svojega poslovanja,« še dodajajo.

hologram1

hologram2

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji