Vaša svoboda nas žene naprej.
Ob predstavitvi novega premijskega dizelskega goriva Q Max iQ diesel je Petrol zasnoval novo strategijo komuniciranja kakovosti svojih goriv Q Max.
Kratek opis akcije: V sodelovanju z agencijo Yootree so zasnovali regijsko kreativno strategijo, ime IQ diesel pa je zamisel agencije Publicis. Kreativna strategija v ospredje postavlja temeljne koristi uporabnika; to sta brezskrbnost in z njo povezana svoboda. Navdih za razvoj novega goriva Q Max iQ Diesel in komunikacijske platforme so avtorji črpali iz svobode milijonov ljudi, ki gredo vsakodnevno korak dlje za svoje najbližje, ljubezen, srečo ali hobi.
»Na poti do osebne svobode vsakdo od nas potrebuje zanesljiv vir energije in visokokakovostno gorivo, ki brezhibno deluje v vseh razmerah. Zato so v Petrolu razvili novo gorivo družine Q Max z izboljšano učinkovitostjo in zmanjšanim vplivom na okolje. Z novo platformo Petrol v središče svojih aktivnosti postavlja inovacije in razvoj, ki ljudem omogočajo še večjo svobodo gibanja in življenja,« pojasnjujejo v agenciji Yootree.
Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja, spletna stran, oprema prodajnih mest, aktivnosti na prodajnem mestu
Predstavniki naročnika: Peter Curk, Jože Gostiša in Miha Kofjač
Strategi: Tomaž Apohal, Ivor Bogunić in Petra Trontelj Pečnik
Direktorica projekta: Mihela Černe
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Tekstopisca: Tomaž Apohal in Žan Rus
Umetniški direktor in oblikovalec: Ivor Bogunić
Izvedbeno oblikovanje: Petrol
Produkcijska hiša: Kinomotel
Postprodukcija: ArtRabel9
Producent:Rok Kleč
Režiser: Miha Mlaker
Fotograf: Primož Korošec
Zasnova imena produkta: Publicis
Trajanje akcije: december 2019 –februar 2020