diners
Opaženo

Več praznikov. Manj skrbi.

V agenciji Sonce.net so zasnovali komunikacijsko akcijo za kartico Diners klub, s katero so bili lahko letošnji prazniki po vseh turbulencah leta vsaj malce bolj brezskrbni.

Kratek opis akcije: Z akcijo, ki je hkrati uvod v osveženo celostno podobo Diners Club International v Sloveniji, so uporabnikom predstavili njene ključne prednosti, predvsem na področju nakupovanja obročno, z ločenim limitom za večje nakupe in običajno mesečno porabo, pa tudi popuste, ki jih imetnikom kartice nudijo številni partnerji Diners Cluba.

Elementi akcije: oglaševanje v tiskanih in digitalnih medijih, spletno oglaševanje z uporabo naprednih formatov, oglaševanje na družbenih omrežjih, iskalni in vsebinski marketing

diners

Predstavnica naročnika: Dragana Čosič

Kreativna direktorica: Nina Dinjaški

Tekstopiska: Nina Dinjaški

Umetniška direktorica in oblikovalka: Urša Hočevar

Vodja projekta v agenciji: Sebastijan Pregelj

Medijska agencija: iPROM

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji