Več praznikov. Manj skrbi.
V agenciji Sonce.net so zasnovali komunikacijsko akcijo za kartico Diners klub, s katero so bili lahko letošnji prazniki po vseh turbulencah leta vsaj malce bolj brezskrbni.
Erste Card d.o.o. / Diners Club
Kratek opis akcije: Z akcijo, ki je hkrati uvod v osveženo celostno podobo Diners Club International v Sloveniji, so uporabnikom predstavili njene ključne prednosti, predvsem na področju nakupovanja obročno, z ločenim limitom za večje nakupe in običajno mesečno porabo, pa tudi popuste, ki jih imetnikom kartice nudijo številni partnerji Diners Cluba.
Elementi akcije: oglaševanje v tiskanih in digitalnih medijih, spletno oglaševanje z uporabo naprednih formatov, oglaševanje na družbenih omrežjih, iskalni in vsebinski marketing
Predstavnica naročnika: Dragana Čosič
Kreativna direktorica: Nina Dinjaški
Tekstopiska: Nina Dinjaški
Umetniška direktorica in oblikovalka: Urša Hočevar
Vodja projekta v agenciji: Sebastijan Pregelj
Medijska agencija: iPROM