spar znamke
Opaženo

Vedno ugodno

Spar Slovenija predstavlja novo oglaševalsko akcijo za izdelke lastnih blagovnih znamk.

Kratek opis akcije: »Kupci večino nakupnih odločitev presojamo skozi prizmo razmerja med kakovostjo izdelkov, ki jih kupimo, in ceno, ki jo plačamo zanje. Izdelki lastnih znamk, ki jih na svoje police postavljajo trgovci, so tako dober kompas za marsikaterega kupca,« pravijo v Sparu, kjer so slovenskim kupcem prvi predstavili svet lastnih znamk in na tem področju skozi desetletja ohranili primat, saj pravijo, da so vodilni trgovec tako po številu izdelkov kot po pestrosti kategorij lastnih znamk.

Komunikacijska akcija, ki je nastala  v sodelovanju z agencijo Futura DDB, je zasnovana zelo na široko, saj so ključna sporočila strateško razpršili. Glavno sporočilo krovnega televizijskega oglasa je, da prihranki v Sparu omogočajo, da kupcem ni potrebno žrtvovati kakovosti in  življenjskega sloga. Poleg tega so za ključne Sparove znamke pripravili lastne komunikacijske platforme, preko katerih sporočajo o ključnih prednostih oz. lastnostih posamične znamke in izpostavljajo njihove ključne referenčne izdelke. »Na ta način kupcem omogočamo lažjo orientacijo znotraj univerzuma izdelkov lastnih znamk in jim olajšamo izbiro, ki ustreza njihovim potrebam in življenjskemu slogu,« pravijo.

spar znamke1

spar znamke3

spar znamke4

spar znamke5

spar znamke6

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, tiskano in radijsko oglaševanje, družbena omrežja, spletno oglaševanje ter oprema prodajnih mest

Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Manca Prešeren, Nina Šumi, Aleš Popič, Maja Zajec in Manca Jevšček

Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič

Direktorica projekta v agenciji: Urška Nučič

Strategija: Petra Krulc, Peter Dobovičnik in Ana Ribar

Vodja projekta: Miha Klatzer

Kreativna ekipa: Petra Krulc, Tina Križaj in Boštjan Napotnik

Umetniški direktorjiRobert Križmančič, Matt Penko in Žare Kerin

Družbena omrežja in digital: Pia Zavodnik, Jure Pogačnik, Lana Cedilnik, Neja Pevec, Nina Bertoncelj in Maja Teyrovsky

Oblikovalec: Iztok Perko

Produkcijska hiša: Super 16

Režiser: David Belina

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji