Vedno ugodno
Spar Slovenija predstavlja novo oglaševalsko akcijo za izdelke lastnih blagovnih znamk.
Spar Slovenija
Kratek opis akcije: »Kupci večino nakupnih odločitev presojamo skozi prizmo razmerja med kakovostjo izdelkov, ki jih kupimo, in ceno, ki jo plačamo zanje. Izdelki lastnih znamk, ki jih na svoje police postavljajo trgovci, so tako dober kompas za marsikaterega kupca,« pravijo v Sparu, kjer so slovenskim kupcem prvi predstavili svet lastnih znamk in na tem področju skozi desetletja ohranili primat, saj pravijo, da so vodilni trgovec tako po številu izdelkov kot po pestrosti kategorij lastnih znamk.
Komunikacijska akcija, ki je nastala v sodelovanju z agencijo Futura DDB, je zasnovana zelo na široko, saj so ključna sporočila strateško razpršili. Glavno sporočilo krovnega televizijskega oglasa je, da prihranki v Sparu omogočajo, da kupcem ni potrebno žrtvovati kakovosti in življenjskega sloga. Poleg tega so za ključne Sparove znamke pripravili lastne komunikacijske platforme, preko katerih sporočajo o ključnih prednostih oz. lastnostih posamične znamke in izpostavljajo njihove ključne referenčne izdelke. »Na ta način kupcem omogočamo lažjo orientacijo znotraj univerzuma izdelkov lastnih znamk in jim olajšamo izbiro, ki ustreza njihovim potrebam in življenjskemu slogu,« pravijo.
Elementi akcije: televizijsko, zunanje, tiskano in radijsko oglaševanje, družbena omrežja, spletno oglaševanje ter oprema prodajnih mest
Predstavniki naročnika: Lidija Rakuša, Manca Prešeren, Nina Šumi, Aleš Popič, Maja Zajec in Manca Jevšček
Skrbnica naročnika: Mija Gačnik Krpič
Direktorica projekta v agenciji: Urška Nučič
Strategija: Petra Krulc, Peter Dobovičnik in Ana Ribar
Vodja projekta: Miha Klatzer
Kreativna ekipa: Petra Krulc, Tina Križaj in Boštjan Napotnik
Umetniški direktorji: Robert Križmančič, Matt Penko in Žare Kerin
Družbena omrežja in digital: Pia Zavodnik, Jure Pogačnik, Lana Cedilnik, Neja Pevec, Nina Bertoncelj in Maja Teyrovsky
Oblikovalec: Iztok Perko
Produkcijska hiša: Super 16
Režiser: David Belina