Velikani slovenščine nas učijo znakovnega jezika
V Agenciji 101 so za Zvezo društev gluhih in naglušnih Slovenije (ZDGNS) pripravili oglaševalsko akcijo z motivi Primoža Trubarja, Franceta Prešerna in Ivana Cankarja. »Velikani« slovenščine nas tokrat ne učijo maternega, ampak slovenski znakovni jezik.
Zveza društev gluhih in naglušnih Slovenije
Elementi akcije: plakati, tiskani oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, medijski prispevki, zasloni na mestnih avtobusih, LCD-zasloni v nakupovalnem središču Aleja, promocijska gradiva (skodelice, majice, zvezki)
Predstavnika naročnika: Matjaž Juhart in Tina Grošelj
Kreativni direktor: Jure Korenč
Umetniški direktor: Primož Kos
Oblikovalec: Aleš Vrbančič
Tekstopiska: Lana Špiler
Vodja projekta: Klavdija Trček
Asistentka vodje projektov: Kristina Zidar
Ilustrator: David Krančan
Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc