rad te imam
Opaženo

Velikani slovenščine nas učijo znakovnega jezika

V Agenciji 101 so za Zvezo društev gluhih in naglušnih Slovenije (ZDGNS) pripravili oglaševalsko akcijo z motivi Primoža Trubarja, Franceta Prešerna in Ivana Cankarja. »Velikani« slovenščine nas tokrat ne učijo maternega, ampak slovenski znakovni jezik.

Elementi akcije: plakati, tiskani oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, medijski prispevki, zasloni na mestnih avtobusih, LCD-zasloni v nakupovalnem središču Aleja, promocijska gradiva (skodelice, majice, zvezki)

rad1

rad2

rad3

Predstavnika naročnika: Matjaž Juhart in Tina Grošelj

Kreativni direktor: Jure Korenč

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Tekstopiska: Lana Špiler

Vodja projekta: Klavdija Trček

Asistentka vodje projektov: Kristina Zidar

Ilustrator: David Krančan

Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji