rad te imam
Opaženo

Velikani slovenščine nas učijo znakovnega jezika

V Agenciji 101 so za Zvezo društev gluhih in naglušnih Slovenije (ZDGNS) pripravili oglaševalsko akcijo z motivi Primoža Trubarja, Franceta Prešerna in Ivana Cankarja. »Velikani« slovenščine nas tokrat ne učijo maternega, ampak slovenski znakovni jezik.

Elementi akcije: plakati, tiskani oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih, medijski prispevki, zasloni na mestnih avtobusih, LCD-zasloni v nakupovalnem središču Aleja, promocijska gradiva (skodelice, majice, zvezki)

rad1

rad2

rad3

Predstavnika naročnika: Matjaž Juhart in Tina Grošelj

Kreativni direktor: Jure Korenč

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Tekstopiska: Lana Špiler

Vodja projekta: Klavdija Trček

Asistentka vodje projektov: Kristina Zidar

Ilustrator: David Krančan

Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji