Veliki plakat, od katerega se ti »zrola«
Da so se zabavni Minioni vrnili v trgovine Tuš, nam sporoča tudi vrteči se junak na velikem oglasnem plakatu.
Engrotuš
Kratek opis akcije: Po lanskoletni uspešni akciji z Minioni se rumeni junaki letos vračajo v trgovine Tuš v razširjeni različici. Poleg plišastih Minionov namreč kupce tokrat pričakujejo tudi drugi zanimivi in praktični izdelki, s katerimi lahko otroci popestrijo svoj vsakdan in vstop v novo šolsko leto. »Ker se ti od Minionov letos zrola, kot pravi osrednji naslov kampanje, je vrteči se rumeni junak na velikem oglasnem plakatu ravno pravšnja kreativna rešitev za pritegnitev pozornosti,« pravijo v Tušu.
Elementi akcije: zunanje oglaševanje
Predstavnici naročnika: Vesna Kuzmanović in Živa Slokan
Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj
Kreativni direktor: Robert Bohinec
Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež
Umetniški direktor: Vasja Grabner
Oblikovalka: Sanja Jovičić
Medijska agencija: Europlakat