minioni2
Opaženo

Veliki plakat, od katerega se ti »zrola«

Da so se zabavni Minioni vrnili v trgovine Tuš, nam sporoča tudi vrteči se junak na velikem oglasnem plakatu.

Kratek opis akcije: Po lanskoletni uspešni akciji z Minioni se rumeni junaki letos vračajo v trgovine Tuš v razširjeni različici. Poleg plišastih Minionov namreč kupce tokrat pričakujejo tudi drugi zanimivi in praktični izdelki, s katerimi lahko otroci popestrijo svoj vsakdan in vstop v novo šolsko leto. »Ker se ti od Minionov letos zrola, kot pravi osrednji naslov kampanje, je vrteči se rumeni junak na velikem oglasnem plakatu ravno pravšnja kreativna rešitev za pritegnitev pozornosti,« pravijo v Tušu.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Vesna Kuzmanović in Živa Slokan

Vodja projekta v agenciji:  Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Direktorica strateškega komuniciranja: Mateja Kurež

Umetniški direktor: Vasja Grabner

Oblikovalka: Sanja Jovičić

Medijska agencija: Europlakat

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji