dedoles2
Opaženo

Veselimo se z nogavicami Dedoles v svežem #dedolesizzivu

Blagovna znamka Dedoles, ki je najbolj prepoznavna po unikatnih igrivih nogavicah, je pripravila nov #dedolesizziv.

Kratek opis akcije: V sodelovanju z vplivneži se na družbenih omrežjih že vrstijo objave z veselimi nogavicami Dedoles v plesnih ritmih. Vplivneži bodo nagovorili svoje sledilce, da posnamejo svoj ples Dedoles skupaj z glasbo, dodajo ključnika #dedoles in #dedolesizziv ter sodelujejo v nagradni igri, ki poteka na TikToku in Instagramu. Mehaniko nagradne igre je ustvarila agencija Somebody&Somebody.

dedoles izziv1

dedoles izziv2

Lokalizacija koncepta, medijsko načrtovanje in zakup ter izvedba aktivacije z vplivneži: Zenith Slovenia (član Publicis Groupe)

Vodja projekta v agenciji: Lidija Rom

Digitalni strateg v agenciji: Domen Gulič

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji