toffifee
Opaženo

Veste, na koliko načinov se oglašajo lisice?

Toffifee sladka poletje v omejeni izdaji petih novih embalaž.

Kratek opis akcije: Prihod novih embalaž na slovenski in hrvaški trg je pospremila nagradna igra, ki so jo zasnovali v agenciji Imago Bold. V promocijski nagradni igri so kupci lahko sodelovali z nakupom Toffifeeja podjetja Storck Adria ali s sodelovanjem v kvizu na spletni strani www.toffifee.si (oziroma www.toffifee.hr na hrvaškem trgu). Ta je bil zanimiv za vse generacije, saj je tekmovalec v njem preizkušal svoje poznavanje zabavnih dejstev, kakršna sta na primer, da se lisice oglašajo na kar 40 različnih načinov in da ima vsak pes unikaten odtis smrčka, podobno kot imamo ljudje vsak svoj prstni odtis. Ker je poletje čas za zabavo in raziskovanje, je Toffifee izžrebane sodelujoče nagradil z zabavnimi nagradami.

Elementi akcije: nagradna igra, aktivnosti na prodajnih mestih, spletna stran

Predstavnica naročnika: Jasna Premelč

Vodja projekta v agenciji: Urška Grabeljšek

Kreativna direktorica: Neža Pavlovčič

Tekstopiska: Eva Bizjan

Umetniški direktor in oblikovalec: Branislav Milošević

Produkcija spletne strani: WPM

Trajanje akcije: od 1. aprila do 30. junija 2021

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji