toffifee
Opaženo

Veste, na koliko načinov se oglašajo lisice?

Toffifee sladka poletje v omejeni izdaji petih novih embalaž.

Kratek opis akcije: Prihod novih embalaž na slovenski in hrvaški trg je pospremila nagradna igra, ki so jo zasnovali v agenciji Imago Bold. V promocijski nagradni igri so kupci lahko sodelovali z nakupom Toffifeeja podjetja Storck Adria ali s sodelovanjem v kvizu na spletni strani www.toffifee.si (oziroma www.toffifee.hr na hrvaškem trgu). Ta je bil zanimiv za vse generacije, saj je tekmovalec v njem preizkušal svoje poznavanje zabavnih dejstev, kakršna sta na primer, da se lisice oglašajo na kar 40 različnih načinov in da ima vsak pes unikaten odtis smrčka, podobno kot imamo ljudje vsak svoj prstni odtis. Ker je poletje čas za zabavo in raziskovanje, je Toffifee izžrebane sodelujoče nagradil z zabavnimi nagradami.

Elementi akcije: nagradna igra, aktivnosti na prodajnih mestih, spletna stran

Predstavnica naročnika: Jasna Premelč

Vodja projekta v agenciji: Urška Grabeljšek

Kreativna direktorica: Neža Pavlovčič

Tekstopiska: Eva Bizjan

Umetniški direktor in oblikovalec: Branislav Milošević

Produkcija spletne strani: WPM

Trajanje akcije: od 1. aprila do 30. junija 2021

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji