Veste, na koliko načinov se oglašajo lisice?
Toffifee sladka poletje v omejeni izdaji petih novih embalaž.
Toffifee
Kratek opis akcije: Prihod novih embalaž na slovenski in hrvaški trg je pospremila nagradna igra, ki so jo zasnovali v agenciji Imago Bold. V promocijski nagradni igri so kupci lahko sodelovali z nakupom Toffifeeja podjetja Storck Adria ali s sodelovanjem v kvizu na spletni strani www.toffifee.si (oziroma www.toffifee.hr na hrvaškem trgu). Ta je bil zanimiv za vse generacije, saj je tekmovalec v njem preizkušal svoje poznavanje zabavnih dejstev, kakršna sta na primer, da se lisice oglašajo na kar 40 različnih načinov in da ima vsak pes unikaten odtis smrčka, podobno kot imamo ljudje vsak svoj prstni odtis. Ker je poletje čas za zabavo in raziskovanje, je Toffifee izžrebane sodelujoče nagradil z zabavnimi nagradami.
Elementi akcije: nagradna igra, aktivnosti na prodajnih mestih, spletna stran
Predstavnica naročnika: Jasna Premelč
Vodja projekta v agenciji: Urška Grabeljšek
Kreativna direktorica: Neža Pavlovčič
Tekstopiska: Eva Bizjan
Umetniški direktor in oblikovalec: Branislav Milošević
Produkcija spletne strani: WPM
Trajanje akcije: od 1. aprila do 30. junija 2021