bla
Opaženo

Vitamin D3 Krka. Zagotovite si sonce. Preprosto.

Krka v sodelovanju z agencijo Yootree predstavlja nov kreativni koncept blagovne znamke Vitamin D3 Krka, s katero poudarjajo kakovost, varnost in učinkovitost.

Kratek opis akcije: Z začetkom epidemije covida-19 so ljudje začeli namenjati več pozornosti zdravju imunskega sistema. V tem obdobju se je začel poudarjati tudi dober vpliv vitamina D na različna dihalna obolenja in imunski sistem, saj ga okrepi za boj proti bakterijam in virusom, tudi proti SARS-CoV-2. Ker pa je v zelo kratkem času slovenski trg vitamina D postal precej nasičen, je zaradi velikega števila izdelkov (predvsem prehranskih dopolnil) težko izbrati. Potrošniki so tudi težko presodili, katerim izdelkom lahko zaupajo in katerim ne. Na teh izhodiščih je nastala ideja za nov kreativni koncept blagovne znamke Vitamin D3 Krka.

»Z novim kreativnim konceptom 'Zagotovite si sonce. Preprosto.' smo želeli potrošnikom sporočiti, da je Vitamin D3 Krka rezultat farmacevtske industrije z dokazano kakovostjo, varnostjo in učinkovitostjo. Dodatno kakovost sporoča tudi njegov status, saj je edini na voljo kot zdravilo brez recepta,« pojasnjujejo v Krki. Poleg tega poudarjajo tudi druge prednosti, kot so dodatna stabilnost, ki zagotavlja ravno pravi odmerek vitamina D ves rok trajanja, je brez konzervansov, barvil, glukoze in glutena, primeren pa je tudi za vegetarijance. »Zaradi svoje transparentnosti torej potrošniku omogoča preprosto izbiro na drugače prepolnem trgu,« dodajajo.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, radijsko oglaševanje, digitalno oglaševanje in zunanje oglaševanje

Naročnik: Krka, Novo mesto

Kreativna agencija: Yootree

Vodja projekta: Mihela Černe

Kreativni direktor in tekstopisec: Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Oblikovalec: Neža Pavrič

Fotografa: Matevž Kostanjšek in Aljaž Habot

Produkcija: Squareme

Producent: Sebastjan Oblak

Režiser: Luka Štigl

Kamera: Lazar Bogdanović

Glasbena podlaga: Cool Cats, The Dude

Medijska agencija: Pristop Media

Čas trajanja akcije: od oktobra 2021 do danes

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji