dm tek
Opaženo

Vrečko za letošnji dm tek za ženske je ustvarila Alja Horvat

Ilustratorka in oblikovalka Alja Horvat vrsti svojih sodelovanj dodaja novo – ustvarila je namreč vrečko za letošnji dm tek za ženske, ki bo v soboto, 27. maja 2023.

Alja Horvat pravi, da se je na vabilo podjetja dm Slovenija odzvala z veseljem, zelo zadovoljna pa je tudi s končnim rezultatom. »Ker je bil časovni rok za pripravo vrečke zelo kratek, so se pri dm odločili, da bodo uporabili eno od mojih že obstoječih ilustracij. Naredili so ožji izbor, sama pa sem izbrane ilustracije z »mockupi« pozicionirala na vrečko, da so si lažje predstavljali končni rezultat. Na podlagi tega so izbrali ilustracijo in menim, da so vrečke izpadle zares čudovito,« pravi Alja, ki se takšnih sodelovanj veseli, saj pravi, da z njimi doseže ljudi, ki jih drugače morda ne bi. Prav tako ji takšna sodelovanja nudijo možnost, da njene ilustracije zaživijo še na drugih izdelkih kot bi sicer.

dm vrecka

Predstavila tudi novo modno kolekcijo

Alja Horvat je pred kratkim predstavila tudi tretjo modno kolekcijo za svojo znamko By Alja Horvat. Posebnost kolekcije je, da zanjo ustvarja tako potiske kot tudi dizajne oblačil. V kolekciji pomlad/poletje 2023 je 54 kosov, ki so na voljo v štirih različnih potiskih. Ti so prežeti z njeno značilno estetiko, ki jo navdihuje nostalgija in spomin na šestdeseta in sedemdeseta let prejšnjega stoletja. Ker oblikovalka stremi k transparentnosti svoje modne kolekcije, zato je v opisu ob vsakem kosu oblačila razčlenjena cena, da lahko kupec vidi, koliko stane izdelava posameznega kosa. Vsi kosi so tudi izdelani po naročilu, saj tako zmanjšujejo morebitni odpad zaradi neprodanih presežnih zalog.

alja kolekcija

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji