zrnec
Opaženo

Vse, kAr s1

V A1 pravijo, da z novo pozicijo »Vse, kar si« odpirajo poglavje, s katerim zgodbo znamke v svetu, polnem hrupa in pretvarjanja, pripovedujejo skozi izkušnje in objektiv resničnega življenja in ob tem poudarjajo pomembnost pristnosti v odnosih.

Kratek opis akcije: Začetek oglaševalske akcije so v sodelovanju z DROM agency pospremili s serijo avtentičnih videozgodb na družbenih omrežjih pod naslovom »Vse, kAr s1«. Serija v ospredje postavlja človeškost in pristnost protagonistov, obenem pa razkriva edinstvene odnose do življenja, samih sebe in svojih bližnjih. Poglavje je otvoril Jurij Zrnec, ki je v uvodni epizodi odgovarjal na preprosta življenjska vprašanja, v izpovedi pa razkril, kdo se skriva za njegovimi številnimi vlogami. Juriju bodo sledili še drugi posamezniki, tako iz sveta slavnih kot tudi iz podjetja A1 Slovenija.

»V A1 verjamemo v moč človeških odnosov. Tistih, ki so nam resnično blizu in nas 100 % sprejemajo. Prvi, ‘praznovanja vredni’, so odnosi med starši in njihovimi otroci. Zato smo se pri A1 odločili, da vsem staršem ponudimo priložnost, da so le en klic ali klik stran od svojih otrok, ne glede na razdaljo med njimi, in sicer z brezplačnim paketom iz produktne linije A1 Vajb,« pravijo.

V podporo »praznovanju« odnosov so z DROM agency pripravili dodatno serijo »Vse, kar sta«, v kateri so vlogo protagonistov zasedli pari zaposlenih na A1 in njihovi otroci. Sledilcem na družbenih omrežjih razkrivajo pogled različnih generacij na vlogo sodobne tehnologije in njen vpliv na njihov odnos. »Skupaj z A1 lahko tudi vi odkrijete, katere so tiste stvari, ki vas z bližnjimi združujejo, pa tudi razdvajajo. Verjamemo, da s tem navdihujemo uporabnike, da se zazrejo vase, izrazijo svojo avtentičnost in poglobijo pomembne odnose v življenju. Sledilce želimo spodbuditi, da skupaj z nami ustvarjajo nove zgodbe, odkrivajo nova obzorja in spoznavajo svet, ki je pred njimi. Ker v življenju ni pomembno samo, kaj se zgodi. Ampak koga imaš ob sebi, ko se,« še povejo.

Elementi akcije: družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Nikolaja Frece, Anja Bogataj, Eva Remic in Katja Vidovič

Agencija: DROM agency

Kreativna in strateška direktorica: Nina Jakovljević

Tekstopisec: Nino Bavčar

Oblikovalec: Tadej Abram

Vodja projekta: Ingrid Kozole

Videoprodukcija: Bine Zarabec in Gašper Simonič

Asistentka snemalca: Lara Ilić

Oglaševanje: Sabina Juntez in Dalia Roženbergar

Urednica družbenih omrežij: Jasna Kogej Krašovec

Druge agencije: SHIFT

Čas trajanja akcije: junij-avgust 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji